לא כל יום מתרחשים ניסים, אלא אם כן קוראים לך מכבי תל אביב. הצהובים כחולים שוב הוצרכו נס בכדי לנצח משחק, רק שבניגוד לפעמים הקודמות - הפעם מדובר על משחק מול עירוני נס ציונה, ברבע גמר הפלייאוף של ליגת ווינר סל הישראלית.

מכבי שסיימה את העונה הסדירה במקום הראשון בטבלת ליגת ווינר סל, לא הייתה אמורה להיתקל בקושי כשקיבלה לפגוש את היריבה שבמקום השמיני והאחרון.

לרוע מזלם של הצהובים, היריבה היא נס ציונה המפתיעה, וכשהצהובים גם ללא סילבן לנדסברג שגמר את העונה לאחר שנפצע ברגלו - לנס ציונה קיימים סיכויים לא קטנים להפתיע ולהיות לקבוצה הראשונה שמדיחה את הראשונה בטבלה ברבע גמר הפלייאוף הישראלי.

כבר מהפתיחה התקשו הצהובים מול הכתומים, באולמם הביתי, היכל מנורה מבטחים. 

ללא סופו והיינס שלא התלבשו ובלי לנדסברג ופניני שגמרו את העונה, הצהובים עלו כבר במהלך הרבע הראשון עם הרכבים שונים ומשונים.

האורחים מנס ציונה לא התחשבו ופתחו מצוין עם שלשות של וילסון וטפירו שקבעו 3-9 לנס ציונה אחרי 3 דקות. גיל אמיתי הספיק עוד לצלוף  2 שלשות אבל אז הגיע שוב הברומטר והשחקן היעיל ביותר בצהוב, בריאן רנדל שעם מגוון דאנקים במתפרצות קבע 20-25 בסיום הרבע הראשון.

פרסטון נואלס עלה מהספסל ברבע השני וצלף 12 נקודות רצופות כדי לעלות את האורחים ליתרון 33-37 כשגם אנתוני גודס תרם שלשה משלו. מי שהפעם היה שם עבור הצהובים היו פארגו ונייט לינהארט שעלה מהספסל ל-6 נקודות רצופות ואת המחצית הראשונה סגרו עם יתרון קטן, 48-49 למכבי ת"א.

הרבע השלישי היה שייך לנס ציונה, כשהגנה חזקה של השחקנים בכתום עצרה את הצהובים ולאחר 10 דקות נוספות ירדו הכתומים עם יתרון מפתיע 66:63. 

מכבי שאוהבת משחקים צמודים, והעונה ניצחה את מרבית המשחקים הצמודים שאליהם נקלעה, הצליחה לנצח גם את המשחק הזה, אך רק בשניות הסיום בעזרת שלוש נקודות של יוגב אוחיון 6 שניות לסיום המשחק.

טפירו וכמעט הצליח לנקום בצהובים על לא מעט הדחות בקריירת המשחק שלו, אך נחסם על ידי טיוס, ובסיום - 88:89 לצהובים מתל אביב.

מה שבטוח, בכושר הזה לצהובים מחכה משימה קשה מאוד. על האליפות אין בכלל מה לדבר. 

הסדרה תמשיך בשבוע הבא כבר, יש למה לחכות.

למכבי ת"א:  פארגו 28, אוחיון 21 (7 אס'), רנדל 20, סמית' 7 (11 ריב'), לינהארט 6, טיוס 4 (14 ריב'), כהן 3. 

לנס ציונה: נואלס 19, וואט 16, וילסון 14, טפירו 13, אמיתי 11, דן 9, גודס 6.