מצדיעים לשוטרי ישראל

משפחות השוטרים קיימו אמש (רביעי) עצרת הזדהות ותמיכה בכיכר רבין בתל אביב.

חברת הכנסת נאווה בוקר, אלמנת השוטר ליאור בוקר שנספה באסון הכרמל, השתתפה באירוע ואמרה כי כמערכת כה גדולה ואינטסיבית כמו משטרה יכולות להתגלות תקלות. "ואכן, צריך להוקיע אותם", קבעה בוקר וקראה "להעניש את הסוטים ולבער את הנגעים הללו מיידית".

"מכאן ועד להשחרת הארגון כולו הדרך ארוכה", המשיכה ואמרה בוקר לקהל המשתתפים, "משטרת ישראל אינה גוף אלים ומכה כפי שיש מי שמנסה לצייר אותה".

בוקר ציינה כי המשטרה לא יכולה להגיב ולהגן על שמה כפי שעושים גורמים אחרים במדינה, "אנו נשמש להם מגן ופה, מקלט ומשענת. אלה גיבורי ישראל".

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו, הקליט מסר למשתתפי העצרת והבהיר כי יש משמעות וחשיבות לקיומה, "הצורך להביע את ההערכה והחיבוק ברורים לכל מי שנחשף לעבודה הקשה והמסורה לאורך כל השנה - בימים, בלילות, בשבתות, בחגים, בקיץ, בחורף בכל חלקי ארצנו מצפון ועד דרום. 

שוטרינו עושים זאת בנחישות, בתחושת שליחות ובחלק מהמקרים תוך סיכון חיים של ממש וזאת כדי לשמור על אזרחי המדינה, לתת להם ביטחון אישי בכל מקום ועל כך הערכתי ותודתי. שוטרינו עושים את זה שלא על מנת לקבל שכר".

בצל הביקורת על המשטרה בצל ההפגנות והחקירות, הוסיף ואמר דנינו כי היה מצפה "שאליי יצטרפו מנהיגי הציבור ואזרחי המדינה כולה".