בשורות טובות. קינג
בשורות טובות. קינגחזקי עזרא

על רקע פיגוע הדריסה בשכונת א-טור בהר הזיתים שבירושלים, אומר חבר המועצה ותושב הר הזיתים אריה קינג, כי הוא מקווה שהשר לביטחון פנים החדש יריב לוין יעשה כאן סדר.

"יצא טוב מכל הממשלה הזאת, שהשר לבטחון פנים כבר לא אהרונוביץ, אלא יריב לוין. אני סומך על יריב לוין הוא איש בעל יכולות, לא איש צר אופקים ואני בטוח שנראה את התוצאות. אני בטוח שכשיריב לוין אחראי על הבטחון שלנו, הציבור ירגיש את זה, הזמן יעשה את שלו", אומר קינג בראיון לערוץ 7. 

לדבריו מה שקורה בירושלים מדאיג מאוד, "כל כמה ימים פיגוע דריסה, או דקירה, פוגרומים בהר הזיתים. ידויי אבנים, בקבוקי תבערה, השלכת מטענים מאולתרים, ביום ראשון בקבוקי תבערה על שוטרים, אתמול בערב זיקוקין על יהודים".

לדבריו "הפתרון היחיד הוא נוכחות משטרתית תמידית בשכונות הערביות. משקיעים הון עתק בשמירה על המצבות בהר הזיתים שהמתים לא יברחו, צריכים לשמור על אלה שבאים לפקוד את הקברים. שהצירים להר הזיתים יהיו מאובטחים, עם נוכחות קבועה. היום אין התרעה והם מעיזים לפגוע בשוטרים לאור יום, ובלילה, אין אצלם לא משטרה, לא עירייה, לא חוקי חנייה ולא תחבורה לית דין ולית דיין".

קינג מזהיר מצמיחתם של תאי טרור חדשים בנוסח דאעש, "ביום חמישי שעבר קיימה מפלגת השחרור חיזב אל תחריר, כנס ענק בכיכר של הר הזיתים, זה הדאעש הבא של מדינת ישראל שפועל כבר ברחבי הארץ ובירושלים, זה יתפוצץ לנו בפרצוף וזה צריך להדאיג את כל מקבלי ההחלטות".