כדי למצוא ספר טוב בשבוע הספר, מתברר שלא חייבים לשוטט בין הדוכנים והחנויות. הוצאת הספרים "סגול" עורכת את חודש הקריאה באינטרנט עם ספרים אלקטרוניים לילדים ומבוגרים, חלקם בחינם ואחרים ב-15-25 שקל בלבד. כל קורא יוכל להזמין לעצמו מהחדר הממוזג ספר אלקטרוני היישר למחשב או לטאבלט.

"שבוע הספר האלקטרוני" יימשך בפועל מעתה ועד סוף חודש יוני ובמסגרתו ימכרו ספרים אלקטרוניים למבוגרים וילדים במחירים של 15-25 שקלים, הנחה של עד 70% לעומת המחיר הרגיל של הספר המודפס. מספר ספרים ינתנו בחינם כדי לעודד את מי שטרם התנסו בקריאת ספרים אלקטרוניים לעשות את הצעד הראשון.

בין הספרים שמשתתפים בשבוע הספר האלקטרוני: שבעת ההרגלים של צעירים מצליחים במיוחד, תעשיית המוזיקה – כך זה עובד, אתה לא יודע להיות אבא, ילד נמר, דיאטת רצח, כח החיים, נקמת המלאכים, צל אריות, וספרי ילדים בהם פופו משחק במחבואים, ארמון הקסמים של ניר, היכן אני? , מיליון מטבעות זהב ועמית בממלכת העצים. כן נכללים ספרים באנגלית וספרדית.

לדברי אבי ליפשיץ, מנכ"ל סגול הוצאה לאור, שבוע הספר האלקטרוני הוא הזדמנות לחשוף את הקהל בישראל ליתרונות של קריאת ספרים במחשב או בטאבלט. הספרים האלקטרוניים ידידותיים לסביבה, לא מעלים אבק בספריה, ניתן להוריד אותם ולקרוא בהם מכל מקום בעולם ולשתף קטעים מתוכם. חלק מהספרים הם אינטראקטיביים ומעניקים חוויה קריאה מיוחדת.

מהחיסכון בהוצאות ההדפסה, ההפצה ועמלת החנויות נהנים הן הקורא שרוכש את הספר במחיר זול ביותר והן הסופר שזוכה לתגמול גבוה מהמקובל בתחום הספרים.