הרב הראשי לישראל, הראשון לציון הרב יצחק יוסף, הגיע לקראת חג השבועות לאולפנת "צביה" בירושלים לשוחח עם התלמידות כהכנה לחג מתן תורה.

בשיחה על החג, משמעותו וחשיבות החיבור של הנשים לתורה, הדגיש הרב את החיוב לקיים את כל מצוות התורה.

"הקב"ה שנתן לנו את התורה, נתן לנו את הארץ, היא שייכת לנו ולכן אנו נמצאים כאן בצדק ובדין. התורה היא הטאבו שלנו, אנחנו לא ליסטים ולא גנבים. אי אפשר לקחת רק מה שאנחנו רוצים מהתורה, כשם שמקפידים על מצוות יישוב ארץ ישראל, כך צריך להקפיד על השבת והכשרות. התנ"ך היא עסקת חבילה, אנחנו מקבלים עלינו כל מה שכתוב בה".

עוד הדגיש הראשון לציון בדבריו את החשיבות בלימוד התורה. "אין אומה אלא בתורתה כתב הרב סעדיה גאון, אנחנו אומה על ידי התורה שבכתב והתורה שבעל פה, לכן חשוב לדעת את התורה ואת כל הלכותיה, ללמוד, לשמור ולעשות ולקיים את כל דברי תלמוד תורתך, לחזק את שיעורי ההלכה, בייחוד בדברים הנוגעים אליכן".

במהלך הביקור, העניק הרב תעודת הוקרה וספר לתלמידות אסתר חן שוקרון וחן גבריאל, שייצגו את האולפנה בגמר חידון ההלכה של "נעם צביה" שהתקיים לקראת חג השבועות.

מנכ"ל הרשת, ינקי פרידמן, כתב באגרת לתלמידים לקראת החג כי "עלינו לשאוף ולהשתדל לחיות כל יום מחדש את מעמד הר סיני. לשאוף, להתקדם, להידבק להרגיש כל העת שאני עומד לפני ה', מלך מלכי המלכים, ויחד עם זה, אני מדבר אתו כמו ילד המדבר עם אביו, מודֵה לו על כל מה שנתן לי, מבקש ממנו מה שאני צריך... 'ואני קרבת אלוקים לי טוב'".