דניאלה וייס
דניאלה וייסהלל מאיר

דניאלה וייס, שעומדת בראש תנועת ההתיישבות נחלה, אומרת כי למרות פטירתו של מורה הרוחני, דרכו תימשך.

"הוא באמת היה המנהיג שלנו", סיפרה וייס בראיון לערוץ 7, "למרות האירוע המוחי, והיחלשותו הפיזית, הוא הדריך אותנו בכל יום ראשון בישיבות הנהלה שהתקיימו בביתו, והכתיב את הקו האידאולוגי. הוא נתן לנו הדרכות בכל הנושאים כולל עליות לקרקע, צעדות ועד לכנס הגדול לפני הבחירות".

לדבריה לאחר ההצלחה בכנס שלפני הבחירות, היה ברור שיש כאן תקווה חדשה, "כשדיברנו איתו על עלייה נוספת הוא אמר לנו שהוכחנו שהציבור מוכן להגיע בהמוניו וצריכים להמשיך את הקו הזה, של לעשות הכול בגדול. הוא אמר שעכשיו כשיעלה הימין לשלטון הימין יעזור להקים נקודות התיישבות חדשות".

וויס מספרת שמגיעים לשבעה מנהיגים מכל קצוות הקשת, "ליברמן בא לניחום אבלים, סילבן שלום בוגי יעלון, ומירי רגב, אורי אריאל ואלקין, כולם, ממש כמו בישיבת ממשלה. גם אנשי שמאל יכבדו אותנו אם יגיעו, ראוי ששמעון פרס יבוא לנחם, הוא מכיר היטב את המהפכה של ההתיישבות שחולל הרב לויגנר".

לדבריה הצוואה של הרב לוינגר ברורה, "הנכד שלו צבי אלימלך שרבף, קיבל למעשה את שרביט ההנהגה של דור ההמשך, ואנחנו התבקשנו לעזור לו, ,יש יעדים מאוד ברורים על פי רוחו ומשנתו בכל מה שקשור לגאולת הארץ ואנחנו מתכוונים ללכת ברוח זו".