מופע מהפנט עטור עשרות פרסים מוערכים, עולם של דמיון וסף ריגוש שאינו יודע גבולות,פירוטכניקה מרהיבה: שלג נופל, ערפל כבד באולם, בועות אוויר ועוד מחזות בלתי נשכחים הגורמים להחסרת פעימה, כשהקהל הוא חלק בלתי נפרד מהמופע, יגיע בשבוע הבא ארצה.

המופע שהקסים את העולם וקיבל ביקורות מדהימות, מגיע בפעם השנייה לישראל: Slava's Snow Show פרי יצירתו של האמן סלאבה פולין, הינו חוויה מדהימה של פעם בחיים. המופע שזכה להצלחה רבה ברחבי העולם וגרף פרסים מוערכים, משלב את עולם הקרקס עם הפנטומימה ומציג עולם שלם של דמיון וסף ריגוש שאינו יודע גבולות.

זהו שילוב של קומדיה במחזה מדהים המציג פירוטכניקה מרהיבה של שלג נופל, ערפל כבד באולם, בועות אוויר, כדורי ענק מתנפחים ועוד מגוון פעלולים. סלאבה פולין הפנטומימאי לוקח את עולם הליצנות ומשלב בין אומנות הליצן הפנטומימאי ועולם התיאטרון החזותי. מדובר באמנות הליצנות מהגבוהות בעולם. סלאבה הוציא את הליצנות מהקרקס אל הרחובות ומשם אל התיאטראות החשובים בעולם.

במהלך המופע, הקהל חווה מקרוב מאד את הנעשה על הבמה והינו חלק בלתי נפרד מכל הפירוטכניקה והפעלולים המוצגים. המופע מתאים לבילוי לכל המשפחה ולילדים מגיל 5 ומעלה.

האמן סלאבה פולין מציג במופע עולם של פנטזיות וסיפורים פרי דמיונו. בילדותו התאהב סלאבה בדמויות ליצנים ופנטומימאים והושפע רבות מגדולי האמנים בעולם, ביניהם צ'ארלי צ'פלין ומרסל מרסו. כשמלאו לו 17 שנים עזב את עיירת ילדותו ברוסיה ועבר לעיר הגדולה- לנינגרד, שם החל את מסע חייו האמנותי להשיב מחדש את הזוהר לאומנות הליצן.

בשנת 1988 היה סלאבה פולין הראשון שהביא את אומנות הליצנות אל התיאטרון החזותי באנגליה. כעבור 5 שנים איגד את עיקרי הרפרטואר הייחודי שלו לתוך מופע אחד מרהיב Slava's Snow Show אשר סחרר בהצלחתו המונים ברחבי העולם.