הרצוג תוקף

יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג (המחנה הציוני) תקף בצהריים (שני) בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו, על רקע כניסתו הצפויה של גלעד ארדן לממשלה, שתביא ככל הנראה לפרישתו של בני בגין.

"והשבוע – מופע כיסאות מוזיקליים. ביבי בישל דייסה ומביא אותה לאישור הכנסת", אמר הרצוג, "לאלקין סמכויות ותקציבים מגלנט, לארדן מאלקין, לכחלון גם מאלקין, לסילבן מחוטובלי, לשר החלל משר הכוכבים, לשר התקשורת מהשר המיוחד לענייני סמסים... ולבגין, לבגין כלום לא נשאר".

עוד אמר הרצוג כי "הקואליציה הזו עוד לא התחילה לפעול וכבר ברור שכדי לשרוד יש פה צורך בהתפתלויות ותרגילי הישרדות בלתי אפשריים".

הרצוג פנה לשר האוצר משה כחלון, ''משה, בשביל ארגז הכלים אתה לא צריך לתת יד להריסת בית המלאכה כולו. האחריות שלך לעם ולמדינה מחייבת אותך להיות השר שיעצור את מסע ההרס של נתניהו''.

יו"ר המחנה הציוני תקף ישירות את נתניהו. ''אתה יוצר ממשלת פירוק לאומי. ממשלת פיצול ובלאגן. את הפגיעה הזו חייבים לעצור. גם אנחנו באופוזיציה וגם חברות וחברי הקואליציה להם אני קורא שוב – קחו אחריות. הקשיבו לתחושת השליחות האישית והציבורית שלכם.

''אל תתנו יד למהלכים שיפגעו במשילות, יגזלו עוד כספים מהגליל והנגב, ממערכות החינוך והבריאות ויהפכו את הפוליטיקה והמנהיגות למושמצים ושנואים עוד יותר ממה שהם היום. לאזרחי ישראל מגיע יותר מקרקס נתניהו המתנהל על חשבונם'', דברי הרצוג.