הורות טרייה היא אחת החוויות המרגשות ביותר שאנחנו יכולים לחוות בחיים שלנו. כל תינוק חדש שנולד מוסיף נופך לחיים שלא היה קיים לפני כן, והדבר נכון פי כמה וכמה כשמדובר בבן או בבת הבכורים.

מול כל ההתרגשות והחששות המלווים את הולדת התינוק הראשון, יש לבצע הרבה מאוד הכנה בשביל לתת לתינוק שלנו את הסביבה התומכת, האוהבת והמתאימה לו ביותר. כעת ניגע בכמה מהחפצים הללו, גדולים וקטנים כאחד, שנחוצים לאמא הטרייה כשהיא מקבלת לביתה את התינוק החדש

איך מכינים את הבית שלנו לתינוק או לתינוקת החדשים?

הדבר החשוב ביותר שעלינו לדאוג לתינוק בשבילו הוא חדר שיתאים לכל צרכיו. בתור התחלה, התינוק צריך עריסה נוחה שתתאים למידותיו, ובאותה ההזדמנות מוטב גם לקנות את המיטה שתשמש אותו כשהוא יגדל מעבר למידותיה של העריסה.

החלקים הנוספים שצריך להכין בחדרו של התינוק הם שידה להחתלה, ובנוסף מוטב גם להכין את האמבטיה הביתית שלנו ולהתאים אותו לרחיצה של התינוק. כמובן שקיימת גם אמבטיית תינוקות מיוחדת, וניתן לרכוש גם מתקן מיוחד המתלבש על האמבטיה הקיימת שלנו.

באילו מוצרי תינוקות כדאי לנו למלא את הבית שלנו

תינוק צריך הרבה מאוד מוצרים קטנים ויום יומיים, ובאותה המידה גם האם זקוקה לכמה וכמה מוצרי תינוקות שעושים את החיים שלה קלים יותר. בין המוצרים לתינוק ניתן לציין בקבוקים, מוצצים, חיתולים וכדומה – אך מאלה אנחנו בטוחים שכבר רכשתם בשפע.

המוצרים הרלוונטיים לאמא הם לעתים מוצרים שאנחנו לא מבינים את הנחיצות שלהם עד זמן מה לאחר הלידה. לדוגמה: משאבת חלב היא מוצר איכותי שמקל על החיים של האם המניקה. בנוסף, מומלץ לרכוש גם מוצרי הנקה אחרים שהופכים את הפעולה כולה לנוחה גם כשאנחנו בציבור, כמו חזיית הנקה וכיסוי בד להנקה.

באופן כללי, המוצרים הללו הם לא מוצרים יקרים כל כך (למעט אולי משאבות החלב החשמליות שיכולות לעלות לא מעט כסף), אבל כולם מוצרים חשובים שהקיום שלהם בבית הכרחי ליצירת התנאים האופטימליים לאם ולתינוק.

להתכונן לתינוק החדש ולמלא את הבית שלנו באור ושמחה

כשאנחנו מתכוננים כמו שצריך לתינוק החדש, אנחנו מכינים את עצמנו לפרק המשמעותי הגדול הבא בחיים שלנו. הפרק הזה הוא מתיש, לפעמים אנחנו לא ישנים בו הרבה בכל לילה, לפעמים אנחנו מתוסכלים ועייפים ורגישים במיוחד – אבל הכל שווה את זה.

האור והשמחה שהתינוק מכניס לבית שלנו הם כאלה ששום דבר לא יכול להשתוות אליהם, והמעשה האחראי והנכון שאנחנו כהורים צריכים לעשות הוא להכין את הבית שלנו בצורה הטובה ביותר עם מוצרים איכותיים שיהפכו את חיי התינוק למפנקים ונוחים כמו שהם צריכים להיות. כמובן שהדבר כולל גם מוצרים עבור האמא.