לפני גזר דין. טייטל
לפני גזר דין. טייטלפלאש 90

כבר שבעה ימים שיעקב טייטל שנידון לשני מאסרי עולם בשל פגיעה בערבים ושורת אירועים נוספים, שובת רעב ומוחזק בבידוד בכלא איילון בשל הרעת תנאי הכליאה שלו.

כעת פנתה אשתו רבקה לשגרירות ארה"ב בישראל וביקשה את התערבות נציגיה בכדי למנוע את המשך הפגיעה בזכויות האזרח של בעלה המחזיק באזרחות אמריקאית.

"בעקבות שביתת הרעב נשללו מבעלי ביקורים וטלפונים והוא נלקח לצינוק,  אבקשכם כי תשלחו נציג מטעמכם בהקדם לכלא לבדוק את תנאי כליאתו ואת מצבו הרפואי. זה היום השביעי בו הוא שובת ואיני יודעת מה מצבו הבריאותי".

"עד היום ב 6 השנים האחרונות אפשרו לי ולחמשת ילדי לבקר את בעלי פעם בשבוע במשך שעה והיה ניתן לילדים לחבקו ולשחק איתו", פירטה טייטל את הרקע לשביתת הרעב של בעלה. "כעת שרות בתי הסוהר הורה כי יעקב יקבל ביקור רק פעם בשבועיים למשך חצי שעה בלבד. יש לציין כי בשל הוראות שב"ס יעקב לא יוצא לחופשות ולפיכך הקשר עם בני המשפחה הוא בביקורים בלבד".

"היום זה היום השביעי בו יעקב אינו אוכל וזאת במחאה על הפגיעה הקשה בקשר עם המשפחה", הוסיפה. "אני פונה אליכם בבקשה כי תתערבו בנושא הומניטרי זה, ותפעלו כי ההחלטה הפוגעת קשות בי וביילדי תבוטל וכי יתאפשר לנו להמשיך ולבקרו כמו עד כה, לא יתכן כי שרות בתי הסוהר יפגע כה קשות בזכויותיו של אזרח ארה"ב".