מירי רגב. מעבירה את המשרדים לירושלים
מירי רגב. מעבירה את המשרדים לירושליםצילום: תומר נויברג, פלאש 90

משטרת ישראל פתחה בחקירה נגד גולש בפייסבוק שקילל את שרת התרבות מירי רגב ואף שאל "מתי שופטים ותולים" אותה. כך עולה מתשובת המשטרה לאחד הגולשים שהסב את תשומת ליבה.

יצוין כי הגולש, פעיל שמאל קיצוני מוכר ברשת, ניפק בימים האחרונים אמירות ברוח זו גם כלפי חבר הכנסת ליברמן. זאת כאשר לצד תמונתו של ליברמן כתב "אני מאוד שמח על התקדים המשפטי לפיו המשפט 'מי שנגדנו צריך להוריד לו את הראש בגרזן' אינו נחשב הסתה לאלימות. אז מתי תולים את השמן?".

יוער כאן כי פוסט זה זכה לכאורה ל'לייק' מלא אחרת מאשר יו"ר מרצ, חברת הכנסת זהבה גלאון, שנדרשה הבוקר בגלי צה"ל להסביר את הדבר וקבעה כי ככל הנראה הדבר נעשה בטעות ולטעמה על אף היותו של ליברמן בר פלוגתא חריף ומי שאינו ראוי להיות חבר בכנסת ישראל היא לעולם לא תחרוג מכללי המשחק הפרלמנטארי והדמוקרטי ולא תקרא לתלייתו של אדם.

עוד נעיר כי במקרה אחר גידף אותו מרצה וקילל את מפכ"ל המשטרה ואיחל לו "תישרף בקבר השחור של היטלר. אני חולם על היום שאזכה לראות אותך ואת שאר הפושעים שאתה משרת עומדים למשפט".

שרת התרבות, מירי רגב, נאמה אתמול (ג') במסגרת פסטיבל קולנוע דרום בשדרות המתקיים בסינמטק שדרות. מרצה בבית הספר לאומנויות הקול והמסך במכללה קרא קריאות ביניים נגד השרה בשל עמדותיה הפוליטיות, כאשר הוא זוכה למחיאות כפיים ותמיכה מסטודנטים אחרים ששהו באולם. 

רגב עצמה אמרה בתגובה לקריאות כי "אני שמחה לראות את מה שקורה כאן, זה פלורליזם. פלורליזם שיבוא לידי ביטוי באריאל, בקריית שמונה, נצרת ושדרות. נתמוך במי שלא עושה דה לגיטמציה למדינת ישראל. כבוד הפרופסור, מי שירצה תמיכה ממשרד התרבות והספורט, לא יעשה דה לגטימציה למדינת ישראל".