שנה לאחר חטיפת שלושת הנערים מצומת אלון שבות שבגוש עציון, חברת אגד תרחיב במהלך לילות הקיץ את קווי הלילה ליישובי הגוש.

החל מיום ראשון הקרוב, יוארך מסלול קו הלילה 264 והוא יתחיל/ יסיים את מסלולו בישוב בת עין. בנוסף יחל לפעול קו לילה חדש - קו 265 מירושלים לתקוע וחזרה דרך נוקדים. 

​במועצת גוש עציון ציינו כי הפעלת קווי הלילה ליישובי גוש עציון התאפשרה לאחר עבודת מטה ארוכה ומשותפת של המועצה עם חברת אגד, מתוך הבנה כי תושבי גוש עציון זכאים, כמו כל תושבי ישראל, לשירותי תחבורה זמינים שיאפשרו הגעה וחזרה, בנוחות ובבטחה, ממקומות התרבות והבילוי.

קווי לילה הינם קווי תחבורה ציבורית הפועלים בערים הגדולות מאזורי המגורים אל מוקדי הבילוי ובחזרה, מחצות ועד 04:00 לפנות בוקר. הנסיעה בקווי הלילה היא בעלות של נסיעה רגילה בתחבורה הציבורית.

קווי הלילה נועדו לאפשר לצעירים בכל הארץ לצאת ולבלות, ובעיקר- לחזור הביתה בשלום, בלי להסתכן בנהיגה בשכרות, התנהגות מסוכנת בדרכים, בלקיחת טרמפים ובלי להוציא סכומי כסף נכבדים על דלק, מוניות וחניה.

סגן ראש מועצת גוש עציון ומחזיק תיק התחבורה במועצה, משה סוויל, הודה לחברת אגד על ההחלטה להרחיב את קווי הלילה ליישובים נוספים בגוש. "הנוער השמח של גוש עציון יוצא לאירועי תרבות ובילוי שרובם מתקיימים בירושלים וחובתנו לדאוג לתחבורה בטוחה וזמינה ולצמצם את הנסיעות בטרמפים במרחב גוש עציון", אמר סוויל.

"זה אך סמלי כי בחודש בו נחטפו שלושת הנערים, יפתח גלעד ונפתלי הי"ד, בעת שעלו על טרמפ, יחלו לפעול קווי הלילה בגוש עציון. אנו מקווים כי קווי הלילה יעודדו את הנוער להימנע מלקיחת טרמפים בשעות הלילה המאוחרות ושגם ההורים יוכלו לישון קצת יותר טוב בלילה". סוויל הוסיף ואמר כי "העבודה מול חברת אגד תמשיך עד להסדרת קו לילה גם ליישוב הר גילה".