הנקמה: לבנות ולנטוע

מאות מטיילים הגיעו היום (שישי) לטיול בעין בובין, לזכרו של דני גונן הי"ד שנרצח במקום ביום שישי האחרון.

הטיול התקיים בשיתוף של המועצה האזורית בנימין, גוש טלמונים-דולב והגרעין התורני בלוד.

למקום הגיעו גם ראש המועצה האזורית אבי רואה. שר החקלאות אורי אריאל, ח"כ אורן חזן, שריה דמסקי שמתמודד לראשות מועצת שומרון ומח"ט בנימין ישראל שומר.

נתנאל חדד, הבחור שהיה עם דני גונן הי"ד ברכב ונפצע בידו מירי המחבל, חזר היום לעין בובי ונשא דברים לזכר חברו, "המחבל בסופו של דבר רצה לפגוע בעם היהודי אבל הוא לא לקח בחשבון שאנחנו אנשי אמונה. 'איש אמונה' כשאתה פוגע לו בגוף בסופו של דבר אתה רק מחזק לו את הרוח. את הרוח שלנו הם לא ישברו. את הרוח שלנו אי אפשר לשבור. אנחנו עם חזק אנחנו נמשיך לטייל. נמשיך לטייל ומול המטרה שלהם לפגוע בעם ישראל אנחנו רק נתחזק ונתפתח".

נתנאל סיים את דבריו בפסוק, "ואעבור עלייך ואראך מתבוססת בדמייך ואומר לך בדמייך חיי. בדמייך חיי".

הפצוע מספר על הפיגוע

נזכיר כי אתמול גילו התושבים במקום קבוצת ערבים שהחלה לרוקן את הבריכה. האזרחים הבריחו מהמקום את הפורעים הערבים והזעיקו את כוחות הביטחון. בשל כך, הציב צה"ל במקום שמירה עד לאחר האירוע.

ביום שישי האחרון נרצח דני גונן לאחר שמחבלים ירו לעבר הרכב בו נסע, לפחות עשרה כדורים, שארבעה מהם פגעו במכונית.

סמוך לשעה 16:00 סיימו גונן וחברו לרחוץ במעיין בשטח הררי פתוח בין דולב לכפר הפלסטיני דיר איבזיע. הם נסעו חזרה לכביש הראשי בגזרה ואז סימן להם פלסטיני לעצור על ציר העפר בצומת הפרסה, ככל הנראה הציג עצמו כמבקש עזרה. הם עצרו את מכוניתם לידו ולאחר ששאל אותם "אם יש מים במעיין", ירה בהם מנשקו מטווח אפס ונמלט.