טקס זיכרון שקיימה הפועל ירושלים במהלך העונה לזכרו של ליאל גדעוני הי"ד
טקס זיכרון שקיימה הפועל ירושלים במהלך העונה לזכרו של ליאל גדעוני הי"דצילום: מנהלת הליגה

הפועל ירושלים לא שכחה את אוהדיה שנפלו במבצע צוק איתן: בליל הזכייה באליפות עלתה הקבוצה עם צלחת האליפות לקברו של ליאל גדעוני הי"ד, שנפל במהלך ימי הלחימה, והיום אף הגיעו לבקר בבית משפחתו.

כבר ברגעים שלפני הנפת צלחת האליפות, הזכיר קפטן הקבוצה, יותם הלפרין את שמותיהם של שלושה אוהדים שליוו את הקבוצה ולא זכו לראות אותה זוכה באליפות, ביניהם ליאל גדעוני הי"ד.

אחיו של ליאל, ציון, כתב לקבוצה כי הוא מתרגש מהמחווה: "הפועל ירושלים היא קודם כל אוסף של אנשים טובים. התרחשה היסטוריה, קבוצתו האהובה של ליאל לקחה אליפות ראשונה, אליפות שלא הצלחנו לדמיין".

ציון גדעוני מציין כי "בתוך כל השמחה, החגיגות והלחץ לא שכחו ראשי המועדון את ליאל ומיהרו אליו עם הצלחת. הרוח הזו, היזכרון הזה והחיבוק הבלתי נדלה הזה התחיל מהיום הנורא אינו נשכח בימים של הצלחות. כי הפועל ירושלים היא קודם כל משפחה, רוח של אהבה, כי הפועל ירושלים זוכרת עוד לפני החגיגה. היא אלופה מסיבה אחת - היא מורכבת מאוסף של אנשים מדהימים שמגיע להם לנצח ולשמוח, תודה לך הפועל".

הערב, סיפר גדעוני בראיון לערוץ 10 על הכאב האישי שמשתלב בשמחת האליפות. "ניסיתי לחשוב מה ליאל היה מרגיש, אבל זה היה מאוד כואב. מאז אותו יום, כל רגע שהוא שמח בחיים או יוצא מגדר הרגיל, מיד מכה בך בעוצמה גבוהה יותר. הפועל ירושלים זה משהו שמאוד אהבנו לעשות ביחד, כל ארבעת האחים, וזה מילא הרבה מאוד מזמן השיחות וזמן הביחד שלנו".

"לכן", מסביר גדעוני, "הפיק הזה של האושר מלווה בכאב מאוד מאוד גדול. בכלל, אחד הכאבים הכי גדולים זה מה שליאל לא זוכה לעשות ומה שהוא מפספס, זה גדול יותר אפילו מהגעגוע או החוסר. אז בטח שברגע שכזה".