עדותו של אחד מפצועי הפיגוע

באדיבות אתר "בחדרי חרדים"

יאיר הופר מכוכב השחר, שנפצע אמש יחד עם שלושה מחבריו בפיגוע בבנימין, משחזר את רגעי האימה. 

"הלכנו למשחק כדורסל של היישוב בעלי וכשחזרנו רכב נסע לאט מולנו ובפנייה ירה עלינו והמשיך לברוח, אנחנו איכשהו הצלחנו להיחלץ. כוחות ביטחון הגיעו מהר והיה שם טיפול מאוד טוב בשטח ואני מודה מאוד לכולם", מספר יאיר.

"היינו ארבעה חבר'ה, לא הבנו למה הוא נוסע לאט ואז שמענו היריות והבנו שיורים עלינו, אתה שומע בחדשות ואומר לי זה לא יקרה ואתה חושב שזה משהו שקורה לאחרים ואתה לא דואג מזה, אתה חושב שבסדר מה הסיכוי שזה יקרה, צריך למצוא פתרונות לדברים האלו, הם לא מפחדים לעשות את זה וחשוב לי להגיד את זה כי אין להם מה להפסיד. במקרה הכי גרוע ישלחו אותם לכלא לתנאים יותר טובים מהבית שלהם, לנו יש מה להפסיד", הדגיש יאיר.

על היחס המזלזל לפיגועים ביהודה ושומרון אמר, "אומרים מתנחל. מה זה אומר מתנחל? גדלתי בירושלים וחיפשתי מקום נחמד לגדל בו את הילדים שלי. אני אבא לשני ילדים ואני נשוי למיטב והם החיים שלי. אני סטודנט ואני עובד קשה מאוד כדי שיהיה לנו כסף ונחיה כמו שצריך. אף אחד לא נותן לי כסף. המדינה לא מממנת מתנחלים. אני משלם מע"מ וביטוח לאומי ואנחנו עובדים קשה ושומעים שזה מתנחלים ושזה בסדר כי אנחנו גוזלי קרקעות. אז תנו לי להגיד לכם - לא! אנחנו בסך הכול מאמינים שארץ ישראל היא שלנו וזכותנו לגור בה. מעולם לא פגעתי בערבי, הערבים שאני עובד איתם אני מתייחס אליהם בצורה נעימה כמו שבן אדם צריך להתייחס לבן אדם. אין לי שום כוונה למלחמה. אנחנו רוצים לחיות בשלום".

על רגעי האימה אמר, "כשהתחיל הירי אתה מתכווץ ומנסה איך שהוא להגן על הראש, לא אשכח את ההרגשה, אני מרגיש חוסר אונים, מישהו מנסה לקחת את החיים שלך כי הוא הבין שאתה יהודי, החיים שלך בידיים שלו לחלוטין. אני קיבלתי את הכדורים ברגליים, זה היה יכול להיגמר אחרת ולא הייתי יכול לדבר אתכם היום".

על ההרעה במצב הביטחון אמר, "צריך לטפל בזה, מי שלא מעז לטפל בזה כי הוא מפחד מאנשים שנמצאים מעבר לים אז יש לו בעיה. זו המדינה שלנו אנחנו צריכים לשלוט בה בחוזקה".

יאיר סיפר גם על החילוץ מהרכב ועל מצבו הקשה של חברו הטוב, מלאכי, "הדלת לא נפתחה אז קפצתי מהחלון וזחלתי הצידה ושמעתי שמדברים על זה שהוא מאבד את הכרה ושהוא במצב קשה, אנחנו הכרנו ביישוב, אנשים זהב. מלח הארץ. זה שישב לידי הוא מ"פ בקרבי. זה שישב לפני אח שלו נהרג כשהוא היה חייל. אנשים טובים. הלכנו למשחק כדורסל כמו כל אחד אחר, אבל רוצים להרוג אותנו כי אנחנו יהודים".