מלאכי רוזנפלד הי"ד
מלאכי רוזנפלד הי"דצילום: מתוך דף הפייסבוק

מלאכי רוזנפלד הי"ד, שנפצע אמש (שני) באורח אנוש בפיגוע ירי סמוך לשבות רחל, מת מפצעיו בבית החולים שערי צדק, כך נמסר הערב מבית החולים.

מהמשפחה נמסר, כי "המשפחה רוצה להודות לבית החולים שערי צדק על הטיפול המסור. המשפחה קוראת לאיחוד של כל עם ישראל לעם אחד".

מלאכי יובא למנוחות מחר (רביעי) בשעה 11:00 בישובו, כוכב השחר. הסעות ללוויה תצאנה מבנייני האומה בירושלים בשעה 9:45 לישוב כוכב השחר.

מלאכי, תושב כוכב השחר, הוא בוגר מחזור ז' של ישיבת תורה ומדע במכון לב. אביו של מלאכי הוא אליעזר רוזנפלד, מוסיקאי מוכר בציבור הדתי, אמו, שרה, היא מנהלת מרכז גוונים, המרכז למשפחה והיחידה להתפתחות הילד של מועצת מטה בנימין.

משפחתו של מלאכי נענתה לבקשת המרכז הלאומי להשתלות לתרום את קרניות עיניו של בנם ולהציל בכך את מאור עיניהם של הזקוקים לכך. "זאת מצווה גדולה" אמר אביו של מלאכי.

אחיו של מלאכי, יצחקי, היה טייס בחיל האוויר ונהרג לפני 13 שנה לאחר שנסחף עם הג'יפ בו נהג בשיטפון בנחל צאלים. יצחקי נקרא על שם דודו יצחק רוזנפלד, אחי אביו, שנהרג בעת שירותו הצבאי ונטמן בהר הזיתים.

תמשיכו להתפלל, עם ישראל ינצח
ראיון עם האב הבוקר

נציין כי שלושת הפצועים הנוספים בפיגוע, גם הם צעירים בשנות ה-20 לחייהם, עדיין מאושפזים בבתי החולים בירושלים.

יו"ר מועצת יש"ע וראש מועצת בנימין, אבי רואה, אמר אמש בעקבות הפיגוע, כי "האירוע הערב מצטרף לשורת אירועי טרור קשים שהחלו מאז תחילת צום הרמדאן. אנחנו מקווים שכוחות הביטחון יפיקו את הלקחים הנדרשים וידאגו להחזיר את שגרת החיים וביטחונם. אנו נדע לצאת מחוזקים מאירועים אלו. לא נאפשר לאיים על שגרת חיינו כאן, אני בטוח שההתיישבות תצמח, תתחזק ותתרחב למרות הניסיון הבלתי פוסק לפגוע בה".

מהמועצה האזורית מטה בנימין נמסר כי עצרת התפילה תתקיים הערב כמתוכנן במקום הפיגוע ב- 20:15.