הרב בן דהן
הרב בן דהןצילום: ערוץ 7

סגן שר הביטחון הרב אלי בן דהן התייחס הבוקר (רביעי) לגל הטרור בימים האחרונים.

"יש לי הצעה יותר פשוטה, לוקחים את המשפחה, מעלים אותה למטוס עם כרטיס ONE WAY. ביום שמשפחת מחבל תגורש מן הארץ בעקבות מעשה טרור, זה ייצור הרתעה אפקטיבית. נצטרך לעשות זאת פעם אחת. זה הצעד ההרתעתי הגדול ביותר שצריך לעשות. מערכת המשפט צריכה לשנות את האג'נדה, כדי למנוע עשרות ומאות קורבנות אחרים", אמר.

בהתייחסו לנושא ההסתה, אמר סגן השר "בימי חג הרמדאן משפחות שלמות צופות בטלוויזיה בתכניות שמעודדות את השאהידים ומעודדות טרור. הסתה לשמה".

במענה לשאלה מה ישיב סגן השר לטענותיו הקלאסיות של יריב אופנהיימר בנוגע לתהליך השלום, השיב סגן השר בן דהן, "די עם המנטרות המטופשות האלו. אנחנו מציינים 10 שנים לגירוש מגוש קטיף, המדינה גירשה 8000 יהודים והיום אין בעזה יהודי אחד ומה אנחנו מקבלים? טילים על גבי טילים שנורים על מדינת ישראל, הסתה ואזרחי ישראל שמאוימים".

עוד הוסיף, "פעם אהבו לומר שאנשי הימין הזויים. מי שהזוי כאן הם אנשי השמאל שלא מסתכלים על המציאות בעיניים נכוחות, חיים בדמיונות שלא התקיימו ולא יתקיימו. הם צריכים להפנים שאנחנו לא חיים בשווייץ אלא במזרח התיכון. הדמיונות על שלום הזוי, יפה, עם אנשים טובים שמשלמים משכורות למחבלים".