רחוב המטריות
רחוב המטריותצילום: סינדי אזולאי

לאחר שעיטר רחובות רבים ברחבי העולם, פרויקט רחוב המטריות הגיע לישראל. למעלה מ-1,000 מטריות נפרסו השבוע מעל ראשי העוברים והשבים והן מקשטות את מדרחוב יואל משה סלומון ההיסטורי בירושלים.

פרויקט "רחוב המטריות", במסגרתו מכסים רחוב שלם במטריות צבעוניות, הופיע בשנים האחרונות בעשרות רחובות בעולם: בפורטוגל, תורכיה, סרביה, גרמניה, קמבודיה ועוד. כעת חברת עדן, משיקה את הפרויקט בישראל במלוא הדרו.

"מטרת הפרויקט"  אומר עופר  ברקוביץ סגן ראש עירית ירושלים "היא להפוך את חווית השוטטות במרכז העיר ירושלים לחוויה אינטראקטיבית ומלאת חיים. המיצב הצבעוני והייחודי מסמן יותר מכל את החזרה של המבקרים למרחב העירוני, הפתוח והמזמין".

את רחובותיה הקסומים של שכונת נחלת שבעה במרכז ירושלים, פוקדים מידי יום אלפי תיירים ותושבים, המבקשים לטעום טעם של "נוסטלגיה עירונית" וללכת לאיבוד בין חנויות הבוטיק, המזכרות ובתי הקפה הייחודיים. הפרויקט, כך מקוים הוגיו, ימשוך אליו תיירים רבים שמטיילים במרכז ירושלים, וימנף את העסקים במדרחוב יואל משה סלומון ונחלת שבעה כולה.

אחרי שנים של עבודות הרכבת הקלה  ונטישת מרכז העיר, בשנתיים האחרונות אזור מרכז ירושלים הופך למרחב ציבורי מלא חיים המציע למבקרים בו מגוון רחב של פעילויות ועסקי בוטיק ייחודיים.