מכבי חיפה בכדורסל מתחדשת בזר חדש: הרכז גרגורי ורגאס (29, 1.80) ששיחק במדי אלופת ונצואלה בעונה החולפת ושחקן הנבחרת של המדינה, חתם בקבוצה.

ב-35 משחקים בהם שיחק בעונה החולפת, במשך קרוב ל-30 דקות למשחק, העמיד השחקן ממוצעים של 10.5 נקודות, 4 ריבאונדים, 1.3 חטיפות וכן הוביל את הליגה עם 7.8 אסיסטים. הוא נבחר לגארד השנה והשחקן המקומי המצטיין.

ורגאס, שזכה בלא פחות משש אליפויות בארצו, שיחק בעבר לצד אחד מהזרים של חיפה שכבר הוחתם לעונה נוספת, וויל גרייבס, ונחשב מעבר לשחקן ששולט במשחק ומנהיג קבוצה, גם לקלע מחונן, בעל אחוזים טובים מטווח השלוש.

"אנחנו נרגשים מאוד להביא את גרגורי ורגאס למכבי בזן חיפה, הוא שחקן ווינר מלידה", אמר בעלי מכבי בזן חיפה, ג'ף רוזן. "גרגורי בנה לעצמו מוניטין מרשים בוונצואלה ואנחנו בטוחים שכושר המנהיגות שלו והיכולת שלו למסור כדורים לשאר השחקנים בקבוצה, יגרמו לכך שיהיה כיף לצפות במכבי חיפה".

המאמן, רמי הדר הוסיף כי "גרגורי ורגאס הוא בהגדרה מנהיג ועושה משחק. הוא מביא למשחק גישה ווינרית, קשיחות ויכולות מגוונות בשני צדי המגרש".

חיפה גם הודיעה כי תממש את האופציה על על הפורוורד רנה רוז'ו, שימשיך בקבוצה. "רנה עושה הכול על המגרש והאוהדים שלנו למדו להעריך את האינטנסיביות שלו ואת מוסר העבודה שלו", אמר בעלי מכבי בזן חיפה, ג'ף רוזן. "רנה יהיה אחד משחקני המפתח שלנו בעונה הקרובה, גם על המגרש וגם בקהילה בחיפה".

רוז'ו, בן 29, שיחק ב-33 משחקי ליגה בעונה שעברה והשיג ממוצעים של 12.5 נקודות, 6.4 ריבאונדים, 3.6 אסיסטים, ו-1.1 חסימות.