הפגנה לשחרור פולארד
הפגנה לשחרור פולארדצילום: פלאש 90

שר החקלאות ופיתוח הכפר, אורי אריאל (הבית היהודי), בירך הערב (שלישי) על שחרורו הצפוי של יהונתן פולארד בחודש נובמבר הקרוב.

"שהחיינו והגיענו לזמן הזה. אחרי 30 שנה יותר מדי מגיע הרגע לו ייחלנו",אמר אריאל. "אני מברך את יהונתן ובני משפחתו על השחרור הקרב ובא ומצפה בכיליון עיניים לנחיתתו בישראל. נחכה לו באהבה עצומה״.

יו"ר מפלגת 'יש עתיד', ח"כ יאיר לפיד, אמר כי "מדובר בהחלטה שעושה צדק מאוחר מדי". לדבריו ''טוב היה אם פולארד, אחרי שנים של סבל בכלא האמריקאי, היה משתחרר מוקדם יותר. אנחנו מברכים היום על ההחלטה - כל העם היהודי מחכה לראות אותו בבית".

ח"כ נחמן שי (המחנה הציוני), יו"ר שדולת הכנסת לשחרור פולארד, הבטיח להמתין לו בנמל התעופה בן גוריון. "30 שנה אני עוקב אחר הפרשה המכוערת והעצובה הזו. סוף סוף היא מגיעה לסיומה. בשנתיים האחרונות הובלנו מסע ענק לשחרורו. אני מקווה לראות אותו יורד מהמטוס בנתב"ג בריא ושלם. אני אחכה לו שם".

שרת המשפטים איילת שקד (הבית היהודי), זו שבישרה על שחרורו של פולארד, אמרה כי "שלושים שנות סבל יגיעו לקיצן בנובמבר הקרוב, לא בזכות מידת החסד, אלא מתוך מידת הדין. לא בגלל ההסכם ההרסני של ארה"ב עם איראן, אלא בגלל מיצוי הדין''.

בעמוד הפייסבוק שלה כתבה שקד, "אני מאחלת לכל אומות העולם ולנו קודם כל, שנזכה לעוד שמחות שכאלו, ושנדע יותר לפעול על פי מידת החסד ולא על פי הדין היבש. 'ופדויי ה' ישובון ובאו לציון ברינה'. שמחים ומתרגשים בשחרורך, יהונתן".