לא רק סמנטי. נחמן שי
לא רק סמנטי. נחמן שיצילום: פלאש 90

עו"ד יורם שפטל מגנה בחריפות את דבריו של יו"ר השדולה בכנסת למען פולארד, ח"כ נחמן שי, שהשווה בראיונות בתקשורת בין פולארד לוענונו.

"מקומם שח"כ שעומד בראש השדולה למען פולארד מצדיק כביכול את ההחלטה של הבית הלבן ועדת השחרורים, ומשווה בין וענונו המשומד, לפולארד. נחמן שי הוא איש שמאל קיצוני פנאטי, הידיד הכי קרוב של ארגון הג'י סטריט הגוף שקרא לאשר את ההסכם עם איראן. זו השוואה מקוממת, פולארד העביר מידע שארה"ב היתה חייבת להעביר לישראל ולמידע הזה, אין היום שום ערך מודיעיני. נחמן שי בנבזותו ונבלותו שהוא ראש השדולה למען פולארד נותן צידוק למעשיה של הכנופייה האנטישמית שיושבת הבית הלבן".

לדבריו ההחלטה להשאיר את פולארד בתחומי ארה"ב היא רשעות שאין כמותה, כלשונו.

"צריך לשים לב, שאובמה שאני גאה על כך שאני היחיד בתקשורת שמכנה אותו, הצורר אובמה, כי זה השם היחיד שהולם אותו. אובמה הוכיח שוב וביושר את ההצדקה למה לכנות אותו כך, כשהוא החליט שלא להתערב בהחלטה השטנית, של ועדת השחרורים שפולארד לא יוכל לעזוב את ארה"ב במשך חמש שנים. ההחלטה על שחרורו עכשיו הייתה מתבקשת, פסק הדין המקורי שהטיל על פולארד מאסר עולם, קבע שבתום שלושים שנה, ועדת השחרורים תהיה רשאית לדון בשחרורו, המימשל לא התנגד לכך, כי התנגדות הייתה מקימה עליה גל ביקורת איום ונורא".