הפוסט בפייסבוק
הפוסט בפייסבוקצילום: חטיבת דובר המשטרה

המשטרה עצרה הבוקר (שני) בשנית תושב קרית מלאכי אשר פרסם פוסט ברשת הפייסבוק ובו כתב דברי הסתה כנגד הקהילה הגאה ודברי תמיכה בחשוד שדקר משתתפים במצעד הגאווה בירושלים.

האיש, בשנות הארבעים לחייו, פרסם פוסט בפייסבוק ובו דברי הסתה וגזענות נגד הומואים ולסביות. "ישי שליסל - אם כבר החלטת לדקור בפעם השניה, ועוד זמן קצר אחרי שהשתחררת מעשר שנות מעשר (השגיאות במקור), לא יכלת לעשות את העבודה קצת יותר יעילה??????", כתב.

"לצערי אתה עכשיו לא הולך להשתחרר כל כך מהר, אז לפחות היית מצליח להרוג כמה מהסוטים הארורים האלה!!!!! חבל!!!!! צריך לקוות שלפחות אחד משני הפצועים קשה ימות. למרות שממה שאמרו בחדשות זה לא נראה ככה", הוסיף בפוסט.

בסוף השבוע האחרון, עצרו שוטרי תחנת קרית מלאכי את החשוד ובדיון שנערך בעניינו בבית משפט השלום באשקלון שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים.

הבוקר בלשי היחידה המרכזית של משטרת מרחב לכיש עצרו את החשוד בביתו שבקרית מלאכי, בגין הפרת תנאי השחרור כפי שנקבעו על ידי בית המשפט. 

על פי החשד, בזמן שהוא שרוי במעצר בית ובתנאים מגבילים, הוציא החשוד הודעה בתפוצה של למעלה מ-100 אנשים, ובה הביע שמחה על מות הנערה שירה בנקי בת ה-16 שנדקרה במצעד הגאווה. המשטרה צפויה לבקש להאריך את מעצרו בבית משפט השלום באשקלון.

עו"ד איתמר בן גביר המייצג את החשוד מסר בתגובה "אין ספק שהדברים שמרשי כותב הם מקוממים ומרגיזים לעיתים גם אותי אך  המשטרה נופלת ברשת שלו שוב ושוב ולמעשה עוזרת לו בפרסום הדברים. מכל מקום השאלה היא אך ורק משפטית וכאשר הפרקליטות סוגרת תיקים של אנשי שמאל שהסיתו לרצח מרזל או קראו לסרס מתנחלים  נדמה לי שגם הם מבינים  שמשפטית הוא לא עבר על החוק  ובכל מקרה אין עילה למעצרו".