קייטנה לכולם
קייטנה לכולםצילום: באדיבות הגרעין התורני

קהילת הגרעין התורני בראשון לציון סייעה למעוטי יכולת לשלם עבור קייטנת הקיץ.

משפחות הגרעין התורני בעיר אספו בשבועות האחרונים אלפי שקלים למימון קייטנה לילדים ממשפחות מעוטות יכולת. בית הספר מעלה שמעוני שבמערב העיר מפעיל קייטנה לילדי בית הספר כאשר משנה שעברה נכנסו לקייטנה גם תכניות הקיץ של משרד החינוך.

ועד ההורים של בית הספר בראשות הרב יונתן סנדרס בשיתוף קהילת "מעיין חיים" שגם בראשה הוא עומד החליטו לסייע בתרומה של אלפי שקלים על מנת שגם תלמידים ממשפחות מעוטות יכולות יוכלו להשתתף בקייטנה של בית הספר.

הרב סנדרס מציין כי "מתוך ראיה חינוכית רחבה, מצאנו כי ישנה חשיבות גדולה שכל התלמידים יזכו ליהנות מהחופש הגדול באותה מידה גם אם יד הוריהם אינה משגת לכך. ברצוני להודות גם לרב אבירן לוי, רכז הקייטנה ולרב יוסי אורנשטיין, מנהל בית הספר על שלקחו חלק בסיוע".

הרב שלמה לוי, נשיא הגרעין התורני בעיר מדגיש כי "הגרעין התורני בעיר עושה ככל שביכולתו על מנת לתרום לעיר הן בעשייה דתית, הן בעשייה קהילתית והן בתרומות למי שזקוק. אני שמח על יוזמה זו שאליה נרתמו רבים על מנת שגם מי שידו אינה משגת יזכה לחוות חופש מהנה ללא דאגות.

"ישיבת ההסדר חרטה על דגלה לימוד תורה וגמילות חסדים מתוך שותפות וערבות הדדית. אנו מאושרים שהמיזמים השונים ברוח זו מביאים עמם ברכה גדולה למגוון אוכלוסיות בעיר, וברוך ה' אנחנו רואים בכך ברכה גדולה מאוד. שיתוף פעולה והתמדה עם קהילות, עמותות וארגונים חברתיים שונים לטובת אוכלוסיות נצרכות".