המאמר המסית
המאמר המסיתצילום: צילום מסך

מנכ"ל ארגון להב"ה בנצי גופשטיין הגיש היום (חמישי) תלונה במשטרה על הסתה לאלימות ולטרור נגד אתר 'הארץ' ואיש השמאל הקיצוני ניסן שור.

התלונה הוגשה לאחר שבמאמר שפרסם אמש איש השמאל הקיצוני ניסן שור, הוא כתב כי בחלומותיו הוא "מקים מליציה" ש"יוצאת לרחובות עם עם בקבוקי וויסקי ומחבטי בייסבול ומחפשת את בנצי גופשטיין וחברי ארגון להב"ה כדי לכלות בהם את זעמה".

עוד כתב שור, "אחרי שאנחנו מסיימים איתם והם נמלטים מאיתנו מדממים וצולעים, אנחנו מטפלים בארגון לה פמיליה ורודפים גם אחרי הנכד הפסיכופת של כהנא".

בנצי גופשטיין אמר לאחר הגשת התלונה, "אם אני הייתי כותב את אותם הדברים כנגד ערבים או שמאלנים הייתי נעצר באותו רגע, אבל לשמאל מותר להסית ולקרוא לאלימות מפורשת. אני קורא ליועץ המשפטי לחקור ולעצור את כותב המאמר ולסגור את עיתון הארץ המהווה כר להסתה הקיצונית".

פרקליטו עו"ד איתמר בן גביר הוסיף, "אין ספק כי ההסתה של אתר הארץ שוברת שיאים בכל פעם מחדש. כאשר מדיניות הפרקליטות מפלה ונוקטת באמצעים רק נגד אנשי ימין אין פלא שאתר הארץ ואנשי השמאל מרשים לעצמם לחזור ולהסית בידיעה שלא יינקט נגדם אף צעד, הגיע הזמן שבפרקליטות ישתמשו באותם אמצעים נגד אנשי שמאל לפחות כמו שמשתמשים כנגד אנשי ימין".

מאתר 'הארץ' נמסר: אין תגובה