אבי נעים
אבי נעיםצילום: עצמי

ראש מועצת בית אריה, אבי נעים, פנה בסוף השבוע שעבר לראשי הרשויות ברחבי יהודה ושומרון בקריאה להוביל למהלך שיעביר את משקל הכוח במועצת יש"ע לידי ראשי הרשויות ביו"ש.

לדבריו, מעמדה של מועצת יש"ע נחלש, ראשי הרשויות ביו"ש אינם מהווים משקל בהתוויות מדיניות מועצת יש"ע, מתבצעים בה מינויים באופן שאינו דמוקרטי ועוד.

במכתב לראשי הרשויות טוען נעים, "ראשי הרשויות אינם מהווים הלכה למעשה את ה'דירקטוריון' שמתווה את המדיניות ויו"ר מועצת יש"ע נבחר באופן שאינו דמוקרטי ,על ידי מספר אנשים שמעולם לא מונו על ידי איש לכך, ורק לאחר מכן מובא המינוי ש'בושל' לאשרור".

לדבריו, "סוגיות מוניציפאליות אינן מטופלות, אנחנו בהקפאה עמוקה כבר כשנה וחצי ואין שום מהלך אסטרטגי, רפורמת הבנייה (כח אדם ותקציבים) פסחה עלינו, תהליכי חקיקה תקועים, ההסברה בעייתית, המבנה הארגוני לוט בערפל ולא ברור מי מגייס ומחליט על גיוס עובדים לארגון".

"אני מבקש להוביל מהלך שהכח וההחלטה בגוף זה יחזור אל ראשי הרשויות, נבחרי הציבור. אנו נבחר את יו"ר מועצת יש"ע הבא באופן דמוקרטי. הארגון יעבור שינוי באופן שיהיה יעיל יותר וייצג את כלל ראשי הרשויות ביו"ש (חרדים, חילוניים ודתיים לאומיים). אסור לטמון את הראש בחול, צריך להוביל מהלך כעת", קרא נעים.