אדלשטיין עם השחקנים. עוד לא התחברו
אדלשטיין עם השחקנים. עוד לא התחברוצילום: איגוד הכדורסל

שישה הפסדים עומדים במאזנה של נבחרת ישראל מאז החלה את אימוניה לקראת אליפות אירופה שתתקיים בחודש הבא.

המאמן ארז אדלשטיין לא מחפש תירוצים אבל מבהיר שהסגל החסר עד כה, גורם לבעיית חיבור של השחקנים, שניתנת לפיתרון רק כשכל הפצועים ישובו לכושר.

"לא היה לנו שום משחק שיוגב, ליאור עומרי ופישר היו ביחד. ארבעה מתוך השביעייה הראשונה. יש לזה משמעות גדולה. הזמן קצר והמלאכה מרובה. חסרים לנו שישה משחקים  לפחות, להיכנס לחדות ולשטף. אז אני צריך לפצות על זה", מבהיר אדלשטיין.

הוא הוסיף כי המחשבות שלו נתונות כבר למשחקי האימון הבאים. "ביום שלישי אנחנו טסים לקרואטיה לטורניר של שלושה משחקים בשלושה ימים. חשוב לנו שיוגב חזר לעניינים. גם ליאור התחיל את ההכנה מאוחר, ונתחשב בו. יש לנו עוד הרבה עבודה והזמן קצר".

אחד השחקנים החשובים מבחינת אדלשטיין שחסר לו על המגרש במרבית משחקי האימון עד כה היה יוגב אוחיון. "ליוגב יש לב גדול, אני לא צריך להוכיח את זה, רואים איך הוא נכנס לפני שחקן גדול ולוקח את הכדור, הוא גבר שבגברים, באימון הראשון שהוא התאמן הרמה עלתה מ-90 ל-120".

"הוא השחקן הישראלי היחיד שמשחק ברמה הגבוהה, יורוליג. הוא יודע מה זה אינטנסיביות ולשחק ברמות האלה. השילוב של יוגב וגל לא בא ביום אחד, זה יהיה בסדר", מסכם אדלשטיין.