שילה אדלר
שילה אדלרצילום: מירי צחי

שילה אדלר, המנכ''ל החדש של מועצת יש"ע, נכנס השבוע לתפקידו.

לפני מספר חודשים פתחה מועצת יש"ע בהליך לאיתור מנכ"ל חדש למועצה. במסגרת ההליכים, הוקמה ועדת איתור בה כיהנו ראשי מועצות ביש"ע. 

בתום ההליך בו התמודדו מספר מועמדים, נבחר לפני כחודש שילה אדלר, לשעבר ראש מטה השר לאזרחים ותיקים אורי אורבך ז"ל. אדלר החל לכהן בתפקיד השבוע. 

אדלר כיהן בעבר כמנכ"ל הגרעין התורני בלוד וכמנהל אתר התיירות עיר דוד (הר הזיתים), בשלוש השנים האחרונות כיהן בהתנדבות כחבר המליאה במועצה האזורית מטה בנימין, ומכהן כיו"ר ההנהלה של עמותת המכינה הקדם צבאית "בני דוד" בעלי וחבר פורום מנהיגות צעירה של נשיא המדינה.

אדלר, נשוי+6 ומתגורר בעלי, הוא בעל תואר ראשון בחינוך ותואר שני במדעי המדינה מטעם אוניברסיטת בר אילן, ובוגר תכנית מעוז לפיתוח מנהיגות ציבורית והכשרת מנהלים של אוניברסיטת הרווארד.

בעברו שירת אלדר כמ"פ בחטיבת גולני ושוחרר בדרגת סרן. כיום הוא משרת במילואים כקצין אג"ם בחטיבת אלכסנדרוני והוא צפוי להיכנס לתפקיד מג"ד ב-2016. 

אבי רואה, יו"ר מועצת יש"ע, אמר כי ''שילה הוא מינוי ראוי, ואין לי ספק כי הוא ידע להוביל את מועצת יש"ע בשלל האתגרים הניצבים לפתחה ולפתח ההתיישבות כולה. ביהודה ושומרון מתגוררים כיום 400 אלף ישראלים ואנו מתקדמים בצעדי ענק לחצי מיליון מתיישבים.

''מתן מענה רחב לציבור הגדול הוא אתגר גדול שעומד לפתחנו בשנים הקרובות. בשמי ובשם ראשי הרשויות אני מאחל לו את מירב ההצלחה", הוסיף רואה.