אחרי עונה מאכזבת בכל המובנים, מועדון הכדורסל מכבי אלקטרה תל אביב עומד לקראת פתיחת עונה חדשה. אחרי המפלות הכואבות בעונה האחרונה שהסתיימה לה לא מזמן, במכבי תל אביב מיהרו להחתים לא מעט שחקנים זרים חדשים, ובין שלל ההחתמות היה גם שם ישן - ג'ורדן פארמר האמריקאי היהודי.

פארמר, רכז בתפקידו, שיחק כבר במדי מכבי תל אביב. היה זה בעונת 2011 כששיחק במדי הקבוצה מתל אביב במשך חצי עונה כשליגת ה-NBA, הייתה בשביתה. במשך חצי העונה בה שיחק, להט פארמר בהיכל התל אביבי וגרם לאוהדים הרבים להתאהב בו מההתחלה. פארמר עוד חזר לליגה הטובה בעולם, ומשלא מצא שם את מקומו חזר לאירופה כשבעונה האחרונה שיחק במדי דרושפאקה הטורקית.

אחרי שאמש נחתו שלושה שחקני מכבי, רוצ'סטי, אמבקווה וסילבן לנדסברג, פארמר נחת גם הוא היום וכבר התקבל בשירה ועידוד מאוהדי מכבי שחיכו לו בשדה התעופה עם הגעתו. 

פארמר בחר שלא להצטנע במטרות שלו ובציפיות מהקבוצה אליה הוא חוזר לקדנציה שניה. "הליגה הישראלית אמנם משתפרת משנה לשנה והיורוליג זו מסגרת קשוחה מאוד, אבל אני חושב שהרכבנו יחד קבוצה טובה שתתחרה על האליפות", אמר פארמר. 

על החזרה שלו למדי הקבוצה בה שיחק סיפר פארמר כי זו תחשות דז'ה וו עבורו, ועוד אמר כי הוא הגיע בכדי להנהיג את הקבוצה.

בתוך כך, מי שעשוי במפתיע למצוא את עצמו בחזרה במדים הצהובים כחולים, הוא בריאן רנדל. רנדל, חביב האוהדים והפתעת היורוליג מהעונה שעברה, כבר סיכם במדי קובאן הרוסית, אך משכשל בבדיקות הרפואיות בקבוצה הרוסית, שוחרר. ראשי הצהובים שבהתחלה שחררו את השחקן ואחר כך רצו להאריך איתו את החוזה אך זה היה כבר מאוחר מדיי עבורו, עוקבים בעניין אחר מצבו הרפואי, ולא מן הנמנע שרנדל ישוב לשחק בהיכל מנורה מבטחים התל אביבי גם העונה.