האיחוד הלאומי הערב
האיחוד הלאומי הערבצילום: יח"צ

מרכז האיחוד הלאומי התכנס הערב (רביעי) להרמת כוסית לכבוד השנה החדשה ובחר הנהלה חדשה למפלגה.

חברי ההנהלה החדשה: יו"ר המפלגה - אורי אריאל, מנכ"ל - אופיר סופר, ח"כ בצלאל סמוטריץ, ח"כ לשעבר אורית סטרוק, חמוטל כהן שפירא, נוס נתן נתנזון, יותם קארו, אליהו יהודה, גלעד מתאנה, הושעיה הררי, מיקי פריד, שמעון פרצ'יק ונחי אייל.

במפלגה מדגישים כי ההנהלה הנבחרת תפעל להמשיך ולבסס את מפלגת האיחוד הלאומי בשטח ולהוביל את המפלגה קדימה בשנים הקרובות. ההנהלה שנבחרה מייצגת את הגוונים השונים בחברה הישראלית ובציונות הדתית.

יו"ר האיחוד הלאומי שר החקלאות אורי אריאל אמר "אני מברך על בחירת ההנהלה החדשה שתוביל את המפלגה. האיחוד הלאומי ממשיכה להתחדש ולהתבסס בציונות הדתית בכל הרבדים בעשיה הציבורית. נמשיך ונפעל למען עם ישראל, ארץ ישראל על פי תורת ישראל".

ח"כ בצלאל סמוטריץ אמר "אני שמח מאוד על ההתחדשות במפלגת האיחוד הלאומי. ההנהלה החדשה תמשיך להוביל את המפלגה קדימה ותקדם את העשיה הברוכה שלה בתחומי השמירה על ארץ ישראל ופיתוח ההתיישבות בכל מרחביה, קידום ערכיה היהודיים של מדינת ישראל ועשייה ופעילות חברתית אינטנסיבית לטובת עם ישראל".

מנכ"ל האיחוד הלאומי אופיר סופר אמר כי הרכב ההנהלה החדש "מאפשר הזדמנות להתחדשות בעשייה הציבורית חיבור קהלים חדשים למפלגה ושמירת זהותה כמפלגה ציונות דתית".