גל הירש
גל הירשPhoto BY Moshe Milner FLASH90 /GPO

דונה, אישתו של המפכ"ל המיועד גל הירש התייחסה אמש (חמישי) בעמוד הפייסבוק שלה לסערה סביב מינוי בעלה לתפקיד השוטר מספר אחת של ישראל.

ערוץ 2 דיווח כי במהלך היום היא שיתפה טורי דעה שנכתבו ברשת על בעלה וצירפה מסרים קצרים ואוהדים. בין היתר כתבה על בעלה, "הכי ראוי שיש", "אנחנו רוצים מדינה מתוקנת או פרלמנט תקשורתי?" ו-"שם המשחק: ערכים, מנהיגות, יושרה ומקצוענות". 

הירש הגיבה בחודש שעבר גם לתדמית השלילית שדבקה בבעלה בתשע השנים שחלפו מאז מלחמת לבנון השנייה: "אנחנו משפחה מלוכדת וחזקה אבל קשה היה לנו להתמודד עם רצח אופי, ביקורת קטלנית ושקרית, השמצות והשחרות שיטתיות כפי שחווינו במשך שנים. רבים נטשו אותנו פתאום, כבר לא היינו אהובים ולא מצאנו את הסיבה לכך. מכונה משומנת השמיצה אותנו ולא היו לנו הכלים להתגונן, היינו לבד".

"אנשים ירדו לחיינו, דבק בנו סיפור מעוות ושיקרי והוא השפיע על חיינו השפעה שאין לתארה....זה הגיע אל סף ביתנו, זה הגיע אל בתי הספר של הבנות, אל מקום העבודה, אל הרחוב. זה פגש בנו בכל מקום. וזה נכנס גם אל תוך הבית וחיינו שנים ארוכות בכאב גדול, בתחושת אי-צדק, עוול, תסכול".

הירש הודתה לשופט העליון בדימוס מישאל חשין שהתבטא לטובת בעלה: "אני רוצה להודות למשפחה היקרה שלנו, לחברי האמת שהלכו איתנו כל הדרך ובמיוחד לשופט מישאל חשין שאנחנו כבר מרשים לעצמנו לקרוא לו מישה, אדם אהוב ויקר ונחוש מאין כמותו. תודה גם לאליעד שרגא ולתנועה לאיכות השלטון וכל ההערכה לשופט אליהו וינוגרד על היושרה. נמשיך בחיינו ונהיה קודם כל משפחה מצטיינת. מתוך הבית שלנו נמשיך לשמור על המדינה ולאהוב אותה".