איילת שקד
איילת שקדצילום: דודי ועקנין, פלאש 90

שרת המשפטים איילת שקד (הבית היהודי) התייחסה בעמוד הפייסבוק שלה לשיא שנשבר אתמול (רביעי): 30 חברות כנסת נשים, המספר הגבוה ביותר מאז נוסדה הכנסת.

"שמחות קטנות גדולות. בכל המולת התקציב צריך גם לפנות מקום של כבוד לידיעה המרעישה והמשמחת. שיא חדש בכנסת ישראל", כתבה שקד. ''לאחר 'חילופי משמרות', ולאור כניסתה של ח"כ שרן השכל מהליכוד, כנסת ישראל מתגאה ב-30 חברות כנסת''.

''רבע מנציגי הכנסת -  נשים, יותר מבארצות הברית הנאורה", הוסיפה שרת המשפטים, ''וכל זה עוד לפני כניסתה של ח"כ המדהימה, שולי מועלם. כולן נשים חכמות, נבונות ומוצלחות. ולמרות מלחמתי בפוליגימיה אני מאמינה כי במקרה הנ"ל- מרבה נשים, מרבה טוב". 

אתמול בצהריים הצהירה אמונים חברת הכנסת שרן השכל והחלה לשמש כחברת כנסת מטעם הליכוד.

השכל, בת ה-31 נבחרה במקום ה-31 בפריימריז לרשימת הליכוד לכנסת, ונכנסה לכנסת בעקבות מינויו של השר דני דנון לשגריר ישראל באו"ם.

ח"כ השכל אמרה לאחר הצהרת האמונים: "החודשים אחרונים העלו שוב את הקרעים בחברה הישראלית והמאבק על דמותה של המדינה הפך אלים ומתלהם. בימים כאלה הציבור נושא עינויו אל נבחריו כאן בבית הזה. זו אחריות גדולה המונחת על כתפיי החל מהיום. הרוב המכריע של אזרחי ישראל שואף לאחדות, עלינו לחזק את הכוחות האלה.

''זו השליחות שאני נושאת איתי כנציגת הדור אליו אני שייכת. אני פונה לחברי הכנסת הוותיקים ומבקשת שיעזרו לנו הדור הצעיר לאחות את הקרעים", הוסיפה.