מסתכל קדימה. יעקב שחר
מסתכל קדימה. יעקב שחרצילום: ראובן כהן, האתר הרשמי של מכבי חיפה

יעקב שחר, הבעלים של קבוצת מכבי חיפה עובר תקופה לא קלה. חיפה הפסידה בשני מחזורי הליגה הראשונים לקבוצות שנחשבות חלשות ממנה, ובמשחק האחרון הוא נאלץ לעזוב את המגרש בחסות המשטרה.

עם זאת שחר מקבל את מחאת האוהדים נגדו. בראיון לרדיו "צפון ללא הפסקה" אמר שחר: "אני מבין ומקבל את זה, זכותם של האוהדים למחות, מנגד קיבלתי מאות מיילים פקסים שמביעים תמיכה. זו לא פעם ראשונה שמוחים נגדי, גם בתקופת גיורא שפיגל זה קרה".

הוא התייחס למשפט שאמר השבוע, לפיו "האוהדים לא מכניסים את היד לכיס", והבהיר: "אנחנו לא מזלזלים בקהל. אנחנו עושים הרבה בשביל הקהל, השורה התחתונה במה שרציתי לומר זה שבאמת אני זה שמכניס את היד הכיס ומוציא מיליוני שקלים".

בשנים האחרונות המועדון לא הצליח להתרומם ושחר מודע לכך. "אני הבאתי שחקנים שהמאמנים ביקשו, אי אפשר כבר לקבוע שהעונה הזאת היא כישלון. על הכשלונות של השנים האחרונות אמר, היו לנו יותר מידי מאמנים שנכשלו ואכזבו, ושחקנים מפונקים, שלא עבדו מספיק. כן שחררנו שחקנים והבאנו כאלה שכן יתנו מעצמם, ושלא נטעה, מי שלא יתן מעצמו, לא יהיה כאן בינואר".

שחר מסתכל גם קדימה. לדבריו, המטרה החשובה ביותר של הקבוצה העונה היא לחזור לאירופה. "עם החלוץ הנכון שיגיע, נוכל לתת פייט לאליפות אני בהחלט מאמין בזה", הבהיר.