צעירי הליכוד: "מביאים אנרגיה למפלגה"

ועידת צעירי הליכוד התכנסה אמש (ראשון), לראשונה מזה למעלה מעשור. באירוע, שהתקיים בכפר המכבייה ברמת גן, השתתפו מאות צעירים מכל רחבי הארץ וכן יו"ר הכנסת, שרים וח"כים שכיבדו בנוכחותם.

במהלך האירוע הוצגו פעילותם של צעירי הליכוד, וכן נערכה הצבעה על קווי היסוד של תנועת צעירי הליכוד שנוסחו על -ידי חברי נשיאות הוועידה.

צעירי הליכוד סיכמו שיש צורך להסדיר את נהלי הפתיחה באש של חיילי צה"ל. ועידת צעירי הליכוד קוראת לממשלת ישראל לפתוח בתנופת התיישבות בכל רחבי הארץ ובפרט בירושלים וביהודה ושומרון, וכן ליישם את מסקנות ועדת אדמונד לוי, בדבר החלת הריבונות הישראלית על מרחבי יהודה ושומרון.

יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, שפתח את הוועידה בירך את הצעירים על היוזמה הברוכה והחשובה והתגאה בפוטנציאל הטמון באירוע. "בעיני היה כאן כנס משמעותי המראה על הכוח הטמון בצעירים. אנו השקענו בצעירים ונשקיע בהמשך אף יותר. אנחנו צריכים כל הזמן רוח חדשה, צריכים אנשים שרואים אחרת, ואתם הרוח החדשה הזו. אין ליכוד בלי צעירים, ואין ניצחונות בלי צעירים".

מנכ"ל הליכוד, גדי אריאלי, דיבר על חשיבות הצעירים בתנועה. הוא אף חזר ואמר שצריך לטפח את הצעירים. "לצעירים יש  היכולות", אמר אריאלי והבטיח להיות פה בשביל הצעירים לכל דבר שיצטרכו, כולל תקציבים ותמיכה נוספת.

יו"ר צעירי הליכוד, דוד שאין, נעל את הוועידה ואמר, "לנו כצעירים יש תפקיד וזה לשמש מצפן ומצפון לתנועה. להגיד מה הערכים שאנחנו מצפים מהנציגים שלנו לקדם. אנחנו הצעירים ונפעל לחיזוק הביטחון, הפרחת ההתיישבות וצמיחה כלכלית, תוך רגישות  לצרכים כלליים ושמירה על צביונה של מדינת ישראל".

שאין הוסיף, "אנחנו נמצאים עכשיו לקראת ראש השנה ואני רואה את השנה הקרובה כשנת מפנה בכל מה שקשור לצעירים. הצמיחה והאנרגיות שיש פה הערב יכולות להוביל אותנו לדרכים מדהימות. זה קול שלא נשמע 11 שנה והגיע הזמן שהקול שלנו יישמע".