האפליקציה החדשה של "שורת דין"
האפליקציה החדשה של "שורת דין"צילום: צילום מסך

עד היום היה מקובל לפנות לנבחרי ציבור בעיקר באמצעות הדואר האלקטרוני, בתקווה לקבלת מענה. מהיום זה משתנה: אפליקציה חדשה של ארגון "שורת הדין" תאפשר לפנות לחברי הקונגרס בארה"ב דרך האפליקציה ולהגיע אליהם באופן הכי ישיר שיש: בווטסאפ, בטוויטר ועוד.

בשלב הראשון תהיה מיועדת האפליקציה למשתמשי אנדרואיד.

הפיתוח החדש נועד לפנות לחברי הקונגרס כחלק מהמאבק למניעת העברת הכספים המתוכננת לממשל האיראני כשההסכם עימם יצא לפועל. מדובר בהעברת 100 מיליארד דולר שיופשרו במסגרת ההסכם ויועברו לאיראנים, וככל הנראה יסייעו לטהרן לחמש ארגוני טרור.

פעולה זאת מצטרפת לקמפיין הוויראלי בנושא שהשיק ארגון ''שורת הדין'' בשבוע שעבר וזכה לחצי מיליון צפיות בפייסבוק וביוטיוב. הקמפיין מבוסס על סרטון למימון המונים של שלושה מחבלים הפונים לקהל האמריקני בבקשה לאשר את הסכם הגרעין, כדי שאיראן תוכל לקבל 100 מיליארד דולר ולהעבירם לביצוע פיגועי טרור.

עו"ד ניצנה דרשן-לייטנר שעומדת בראש הארגון אומרת כי בימים אלה מחליט בית הנבחרים האמריקני על אישור הסכם הגרעין עם איראן ואיתו, על הענקת פרס לאיראן בסך 100 מיליארד דולר. הכספים הללו ישמשו למימון פיגועי טרור רצחניים בעולם כולו.

"על כל אזרח בישראל, בארה"ב ובמדינות העולם החופשי, להיכנס לאפליקציה ולדרוש מהסנטאורים שלא להעביר לאיראן את המיליארדים המובטחים. היום אמר חמינאי: 'ישראל לא תתקיים עוד 25 שנה, ואנו נוודא שלא יהיה לה רגע שקט עד אז'. אנחנו חייבים לוודא שארה"ב לא תממן לאיראן את תעשיית הטרור שלה. אנחנו חייבים למנוע את הרצח הבא", הוסיפה דרשן-לייטנר.