הפשקוויל נגד חזן.
הפשקוויל נגד חזן.צילום: ערוץ 7

חברי הכנסת אורן חזן וענת ברקו (הליכוד) צפויים לקיים היום (חמישי) סיור בבני ברק, אולם מתברר כי גם לכך התעוררה התנגדות עזה על ידי קומץ קיצונים בעיר.

פשקוויל שהופץ אמש ברחבי העיר קרא לתושבים להתייצב למחאה נגד ביקורם ולמנוע את סיור השניים בבני ברק. לטענת כותבי הפשקוויל, מטרת חזן אינה לקרב את הדעות בין צעירי הליכוד לחרדים אלא "להחדיר רוחות זרות ומוזרות של כפירה ותועבה", כלשונם.

בדבריהם אף האשימו את יעקב וידר, הפעיל החרדי בליכוד שעומד מאחורי הסיור, ב"רפורמיות". "אין לרפורמי יעקב וידר ושותפיו ממפלגת הכפירה הליכוד אורן חזן שמעלליו כבר נודעו ברבים וע' ברקו מקום בעירנו".

במודעה נאמר כי "ציבור יראי השם לא ייתן לרוחות זרות אלו לחדור אל מבצר היהדות ויתייצב במסירות נפש וכחומה בצורה מול אותם מהרסים ומחרבים הזוממים לעקור ולהשחית את יסוד התורה".

חזן בתגובה פנה לקצין הכנסת אך הבטיח כי הסיור יתקיים כמתוכנן."הסיור נולד מתוך מקום של אחדות וקירוב לבבות לשנה החדשה ולא ניתן לקומץ קיצוניים מלא שנאה להלך עלינו אימים. הסיור יתקיים כמתוכנן ואני מזמין את הציבור הרחב לבוא לקחת חלק ולהכיר מקרוב את אחינו ואחיותינו במגזר החרדי", אמר.

ח"כ ברקו הופתעה לגלות כי היא "מככבת" בפשקוויל נגד ביקורה הצפוי "האם זה בגלל שאני אישה? זו הסיבה גם ששמי הפרטי לא צויין וצומצם לאות "ע"? כולי תקווה שרוב הציבור בבני ברק ובמגזר החרדי בכלל לא שותף למודעות נאצה שכאלה. אני מזמינה את הציבור הרחב להצטרף אליי לסיור הסליחות בבני ברק. קירוב לבבות הוא התחלה מצוינת לשנה החדשה".