הר הבית הבוקר
הר הבית הבוקרצילום: משטרת ישראל

כמאל אל-ח'טיב, סגן מנהיג התנועה האסלאמית בישראל, משגר ערב ראש השנה מסר ישיר ותקיף לממסד הישראלי ולעם היהודי, ובו הוא מזהיר מפני ניסיון לפגוע במסגד אל-אקצה בהדגישו, כי המוסלמים לא יאפשרו ליהודים להקים את בית המקדש על הר הבית.

במאמר בעיתון חמאס "פלסטין" מאשים ח'טיב את הממסד הישראלי על כל זרועותיו, הביטחוני, הדתי והמשפטי, בהליכה שולל אחר האגו שעיוור את עיניהם ואטם את אוזניהם מלשמוע את קול ההיגיון והאמת.

ישראל, אמר ח'טיב, מנצלת את המצב באזור הערבי, ואת התיאום הביטחוני שהיא מקיימת עם הרשות הפלסטינית, לקידום תוכניותיה בירושלים כשהיא "נגועה בקדחת ובשיגעון לבנות את בית המקדש" על חורבותיו של מסגד אל-אקצה.

לטענתו, התוכנית לחלוקת השימוש לצורך פולחן דתי של שטח הר הבית בין מוסלמים ליהודים על בסיס של זמן ומקום נועדה להביא להריסת מסגד אל-אקצה, ולבנות במקומו את בית המקדש השלישי.

בנימה מאיימת אמר ח'טיב, כי גם אם ישראל תהרוס את אל-אקצה, תבנה את בית המקדש, תשמיד את תושבי ירושלים ואת כל העם הפלסטיני,עדיין יעמדו מולה 400 מיליון ערבים, אשר אל-אקצה נתפס בעיניהם ככיוון התפילה הראשון (לפמני העברת כיוון התפילה למכה), ו-1.6 מיליארד מוסלמים שאל-אקצה עבורם הוא נדבך באמונה ומקום עלייתו של מוחמד לשמיים. "זה סכסוך דתי אשר אתם תהיו הצד המפסיד בו", הזהיר ח'טיב.

אתם יכולים לגרש את מי שתרצו, הוסיף ח'טיב, להרוג את אשר תחפצו, לרקוד על בסיס אשליית הנבואות, להאמין בסיפורי האגדות של הרבנים,וגם אם העולם המערבי הצבוע יתמוך בכם ואנשי השררה הערבים ישתקו, "מסגד אל-אקצה יישאר כמות שהוא ולעולם לא יהיה בית המקדש".