הגב' ריבלין בשערי צדק
הגב' ריבלין בשערי צדקצילום: שערי צדק

רעיית נשיא המדינה, הגברת נחמה ריבלין, ביקרה היום, יום ראשון, את הפעוט והנער המאושפזים בבית החולים "שערי צדק", פצועי הפיגועים שאירעו אמש בירושלים.

רעיית הנשיא התקבלה על ידי מנהלת מחלקת טיפול נמרץ ילדים, ד"ר שרית שחרור-קרני, שסיפרה לה על מצבו של הפעוט.

רעיית הנשיא נפגשה עם הפעוט ומשפחתו, ואמרה, "הבאתי לך בלונים ושוקולד שישמחו אותך קצת. עוד מעט יכאב פחות ותרגיש יותר טוב, אני רואה שאתה גיבור ממש."

סביב מיטתו פגשה הגברת ריבלין בקרובי המשפחה, שמעה מהם על הפעוט ועל בני משפחתו ועל חיבתו לגיבור הילדים ״סמי הכבאי״. ״אני רואה שאתם מקיפים אותו בהמון אהבה ואני בטוחה שהוא יחלים מהר", אמרה.

רעיית הנשיא הביאה לפעוט שוקולד, קשרה את הבלונים הצבעוניים למיטתו, "הבאתי לך גם ספר שהנכדים שלי אוהבים שאני מקריאה להם, הוא נקרא 'הדובון בלע סבון' של המשוררת אנדה עמיר פינקרפלד. ואני אקריא לך שיר אחד מתוכו, אחר כך יוכלו להקריא לך הדודים את ההמשך", והקריאה לו קטע קצר מהסיפור.

בני המשפחה הודו לה בחום על הביקור והגברת ריבלין הודתה לצוות הרפואי על עבודתם ואמרה, "אני רואה את המסירות והאהבה שבה את מטפלים בפעוט, וזה מרגש מאוד, מרגיע לראות שהוא בידיים הכי טובות שיש".

לאחר מכן המשיכה רעיית נשיא המדינה לבקר את הנער משה מלכה בן ה-15 אשר נפצע בפיגוע הדקירה לפנות בוקר. אורלי מלכה, אימו, סיפרה לגברת ריבלין שבנה וחבריו היו בדרכם לתפילת שחרית בכותל לאחר שסיימו את לימודיהם, אז הותקף על ידי המחבל.

רעיית הנשיא חיזקה את ידיה ואמרה לה "הוא בידיים טובות והוא יצא מכאן מחוזק ובריא". משה סיפר לגברת ריבלין כי הוא מתאושש ועדיין חש קצת כאבים, והודה לה על שהגיעה לבקרו. הגברת ריבלין איחלה לו החלמה מהירה וללא כאב ככל הניתן וקיוותה שישוב לשגרת חייו בהקדם.