אביגדור ליברמן
אביגדור ליברמןצילום: יונתן סינדל, פלאש 90

בעקבות הפיגועים האחרונים ברחובות בירת ישראל, קורא יו"ר ישראל ביתנו ח"כ ליברמן להפסיק להעביר כספים לרשות הפלסטינית, להחיל עונש מוות למחבלים ולהרוס מיידית את בית המחבלים.

"הפיגועים והעידוד המאסיבי של כלי התקשורת הפלסטיניים הוכיחו סופית שאבו מאזן לא יכול להיות פרטנר", כתב ליברמן בעמוד הפייסבוק שלו, "לכן, יש להפסיק באופן מיידי את כל העברת הכספים לרשות הפלסטינית ולשלול מבכיריה את תעודות ה-vip המקנות להם אישורי מעבר במחסומים, כניסה לישראל והטבות נוספות".

עוד הוסיף כי "הקבינט חייב לקבל החלטה מחייבת שביתו של כל מחבל ייהרס, וכי יש להוציא מחוץ לחוק את הפלג הצפוני של התנועה האיסלאמית, הפועל בישראל". לטענתו, מי שעומד מאחרי המהומות בהר הבית זהו ״גרעין קשה״ של פעילים בתשלום, ״שכירי חרב״, המקבלים מהתנועה האיסלאמית שכר לפי שעות. "זהותם, שמותיהם וכתובותיהם, ידועה לשב״כ ועל הקבינט להורות על מעצרם של האנשים הללו באופן מיידי", אמר ליברמן.

בהמשך דרש להחיל עונש מוות למחבלים. "הקבינט צריך להנחות את כוחות הביטחון שמחבלים המבצעים פיגועים לא מסיימים את הארוע בחיים. דוברי החמאס והג׳יהאד האיסלאמי ברצועת עזה, שבירכו על הפיגועים הרצחניים וקראו להמשיך בהרג היהודים - הם מטרה ראויה ולגיטימית וכוחות הביטחון צריכים לדאוג ״להפגיש״ אותם עם ה״שהידים״ שאותם הם משבחים".