ישראל לא מחויבת. נתניהו
ישראל לא מחויבת. נתניהוצילום: עמוס בן גרשום - לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (שני) למעצר חוליית הטרור שרצחה את בני הזוג איתם ונעמה הנקין הי"ד ולפעולות הממשלה לעצירת הטרור הערבי.

"אני מבקש לשבח את אנשי שירות הביטחון הכללי שפענחו את הרצח הנורא של בני הזוג הנקין ליד שכם", אמר נתניהו. "הם פעלו במהירות רבה מאוד וגם תפסו את המרצחים. אנחנו מפעילים יד חזקה נגד הטרור וגם נגד המסיתים. אנחנו פועלים בכל החזיתות".

"אנחנו הוספנו כארבעה גדודים לסד"כ הכוחות של צה"ל ביהודה ושומרון ואלפי שוטרים בירושלים". לדברי ראש הממשלה המשטרה נכנסת לעומק השכונות הערביות כפי שלא נעשה בעבר. "אנחנו נהרוס בתי מחבלים. אנחנו מאפשרים פעולה תקיפה של כוחותינו נגד מיידי האבנים וזורקי בקבוקים. הדבר הזה נחוץ לשמור על ביטחון אזרחי ישראל בצירי התנועה ובכל מקום.

נתניהו הבהיר, "איננו מוכנים לתת חסינות לשום פורע, לשום מסית, לשום טרוריסט בשום מקום ולכן אין מגבלות של פעולת כוחות הביטחון. אנחנו גם נסיר מגבלות לגבי תנועה, לגבי פעולה נגד מסיתים, אנחנו נפעל נגד התנועה האסלאמית, שיחד עם החמאס והרש"פ היא המקור העיקרי להסתה.

הוא הודה לחיילי צה''ל ומשמר הגבול, למשטרת ישראל ולשב"כ שפועלים סביב השעון. "הם עושים עבודה מצוינת. יש להם את כל הגיבוי ממני ומממשלת ישראל. אנחנו במאבק קשה, אבל שיהיה ברור דבר אחד – אנחנו ננצח בו, וכפי שהבסנו את גלי הטרור הקודמים נביס גם את גל הטרור הזה".