פצועת פיגוע האבנים משחזרת

ריבי לב אוחיון שנפצעה היום (רביעי) באורח קל בפיגוע האבנים בגוש עציון שיחזרה את רגעי האימה. 

לב אוחיון בת ה-38 הצליחה להימלט ברגע האחרון, זאת לאחר שהערבים שתקפו אותה ניפצו את שמשות רכבה, ניסו להוציא אותה מתוכו ובעטו בה בכל חלקי גופה. היא פונתה ע"י מד"א לבית החולים שערי צדק כשהיא סובל מחבלה בראשה ובידה, כתוצאה מידויי האבנים והבעיטות. התקרית אירעה על כביש תקוע לכיוון מזמוריה. 

במשטרת מחוז ש"י התקבל דיווח על ירי שבוצע על ידי מתיישבים לכיוון הערבים שרגמו את הרכב באבנים. על פי דיווח הפלסטינים, ישנם שני פצועים באירוע אשר פונו לבית חולים בבית לחם. משטרת תחנת עציון מרחב חברון פתחה בחקירה.

"יצאתי כמו בכל יום מהבית מתקוע לכיוון ירושלים", סיפרה לב-אוחיון, המתגוררת בתקוע ועובדת כעורכת דין בירושלים, "הגעתי לאזור בית סחור 50 מטר לפני מחסום מג"ב, ואז ראיתי שורה של רעולי פנים. אמרתי לעצמי שהגיע תורי. עשיתי פרסה כדי לברוח מהם ואז קפצו עשרה מהם על הרכב וזרקו אבנים. אחד מהם פתח לי הדלת וחשבתי שהולכים לעשות בי לינץ'. ניצלתי בנס".

"הוא בעט בי בזרוע שמאל, ברגליים ובירכיים. אחרי שהוא נסוג הצלחתי לנעול את הדלתות ואמרתי שאני בורחת על נפשי. שמתי גז וחזרתי לתקוע. הייתי היסטרית", תיארה לב-אוחיון וציינה כי "הרגשתי את המוות מול העיניים. הראש שלי שתת דם. היה להם רצח בעיניים ורק אחד מהם צעק 'חלאס'. ברחתי משם והגעתי למחסום בתקוע. עבר לידי ג'יפ של מג"ב. צפרתי בכל הכוח, אבל הם לא שמו לב והמשכתי בנסיעה לכיוון תקוע. קיבלתי טיפול ראשוני בשער של תקוע".

"זו הרגשה קשה. הבית שלי בתקוע והעבודה בירושלים. איך אני אמורה לצאת לירושלים? המצב בלתי נסבל. ניצלתי בנס מלינץ'. ברגעים שהם תקפו אותי אמרתי לעצמי: 'זהו אני מתה. הילדות יישארו בלי אימא'. יש לי שלוש בנות קטנות. הרגשתי שאני חייבת להינצל בשביל המשפחה שלי. נפתח לי הראש מהתקיפה ויש לי חבלה ביד, נפיחות ושטף דם וגם נפיחות בלסת. יצאתי מהתקיפה הזו בנס.

''הם תקפו אותי מכל הכיוונים. מעכשיו אסע רק עם חלונות ממוגנים ואזכור לנעול תמיד את כל הדלתות. לא אסע עם רכב לא ממוגן. אני מתה מפחד להגיע הביתה מבית החולים. אם זה קרה מתחת לאף של מג"ב זה יכול לקרות לי גם הערב. זו ממש סכנת נפשות", סיפרה.