נער יהודי בן 17 דקר היום (שישי) ארבעה ערבים בדימונה, והודה בחקירתו כי ביצע זאת על רקע לאומני בעקבות גל הטרור ברחבי הארץ.

בתחילה הוא דקר עובד עירייה ערבי ברחוב מרחבים בדימונה ופצע אותו באורח בינוני. הוא נמלט מהזירה ודקר שלושה ערבים, פועלי בניין, בשדרות בן גוריון בעיר, סמוך לבית ספר ליהמן. מצבם של השלושה הוא קל.

כל ארבעת הפצועים פונו על ידי חובשים ופרמדיקים של מד"א לבית החולים סורוקה בבאר שבע, לצורך קבלת טיפול רפואי.

בחקירתו סיפר הדוקר כי ''חשב שכל הערבים הם מחבלים'' ולכן ביצע את המעשה. מפקד מרחב הנגב תת ניצב אמנון אלקלעי אמר כי "בימים אלה נדרשת מכולנו כאזרחים אחריות להימנע מלפגוע באחרים על רקע זהותם או לאומיותם. המשטרה תנקוט ביד קשה ובאפס סובלנות כלפי כל מי שיהיה מעורב בפעולות מסוג זה".

פאראמדיק מד"א אורגד כהן שטיפל בפצוע הראשון סיפר כי "כשהגענו במקום היו הרבה אנשים שהגיעו ממרכז המסחרי הסמוך, על המדרכה שכב פועל צעיר כבן 20 שככל הנראה עסק בעבודות ניקיון. הוא היה בהכרה מלאה וסבל מפציעה בפלג גופו העליון, העלנו אותו מיד לאמבולנס והענקנו לו טיפול רפואי שנמשך בדרך לבית החולים, כשמצבו מוגדר בינוני ויציב". 

ראש עיריית דימונה, בני ביטון, קרא לציבור לנהוג באיפוק. "צעיר שכרגע עצור ונמצא בחקירה, דקר לכאורה ארבעה בני מיעוטים, שלושה מהם עובדי אגף שפ"ע בעירייה. הדקירות בוצעו בשתי זירות שונות. באחת דקר אדם אחד ואילו בזירה השנייה נדקרו שלושה", אמר.