לוחמי צה"ל מחוץ לרצועת עזה
לוחמי צה"ל מחוץ לרצועת עזהדובר צה''ל

חמישה מתפרעים פלסטינים נהרגו ו-15 פצועים בהפרות סדר אחר הצהריים (שישי) בצפון גבול רצועת עזה סמוך לקיבוץ נחל עוז.

כוח צה"ל פתח באש לעבר כמה מהמתפרעים שהתקרבו לאזור הסטרילי הצמוד לשטח ישראל. בצה"ל אישרו כי בוצע ירי לעבר המפגינים שהמשיכו להתקרב לגדר. המפגינים מיידים אבנים ומבעירים צמיגים.

גם היום נמשך גל הטרור ברחבי ישראל. הפיגוע האחרון התרחש בעפולה שם ניסתה מחבלת לדקור בסכין חייל באחד הרציפים בתחנה המרכזית בעיר. היא נורתה בידי לוחמי מג"ב, חייל ומאבטח שהיו במקום ונפצעה באורח בינוני. מאוחר יותר נמסר כי המחבלת היא בעלת תעודת זהות כחולה מעיר בצפון.

מעט אחרי 12 בצהריים דקר מחבל נער יהודי בן 16 בשכונת שמואל הנביא ונמלט. הנער נפצע מדקירות סכין בפלג גופו העליון ומצבו הוגדר קל. לאחר זמן קצר נעצר הדוקר. 

דקות ספורות לאחר מכן התרחש פיגוע דקירה בקריית ארבע. שוטר בן 47 נפצע בעת ניסיון לחטוף את נשקו בשער המערבי של העיר. מחקירה ראשונית עולה כי שוטרי סיור של מרחב חברון עצרו חשוד לבדיקה וזיהו כי הוא מסתיר סכין. באותה עת ניסה החשוד לחטוף את הנשק, דקר את השוטר ופצע אותו קל בידו וברגלו. חברו השוטר ירה לעבר המחבל וחיסל אותו. נבדק חשד שהמחבל שחוסל היה זה שביצע את פיגוע הדקירה אתמול ביישוב היהודי בחברון, שבו נפצע יהודי בן 31 באורח קשה.