שטייניץ בתדרוך

שר האנרגיה וחבר הקבינט מדיני-ביטחוני, ד"ר יובל שטייניץ, ומנכ"ל משרד החוץ, ד"ר דורי גולד, קיימו היום מפגש עם התקשורת הזרה בישראל, לאור המצב הבטחוני וגל הטרור. . 

השר שטייניץ הדגיש כי "הצעירים הפלשתינים, שתוקפים יהודים בסכינים ובגרזנים, מונעים ע"י תעמולה והסתה, ולא רק מצד גופים איסלאמיים כמו חמאס והתנועה האיסלאמית, אלא גם על ידי הרשות הפלסטינית והעומד בראשה - אבו מאזן".

"הממדים הדתיים של הסתה זו, שמציירת את היהודים והישראלים כאויבי האיסלאם, מהווים את המניע העיקרי לגל הסכינאות והטרור עמו אנו מתמודדים", הבהיר שטייניץ.

הוא האשים גופי תקשורת בינלאומיים באימוץ סטנדרטים כפולים בנוגע לפיגועי הטרור בישראל. "כשטרוריסטים מוסלמים הורגים צרפתים בפריז תוך קריאות אללה הוא אכבר, או בריטים בלונדון, או אמריקאים בבוסטון, הדברים מוצגים כטרור ברברי. כשטרוריסטים הורגים מוסלמים באנקרה או כורדים ויזידים בעיראק ובסוריה, זהו טרור ברברי. אבל, כשטרוריסטים צועקים אללה הוא אכבר והורגים בסכין ובגרזן יהודים בישראל, זו אלימות דו-צדדית?", תהה שטייניץ. 

הוא הדגיש בפני הנציגים הזרים כי "כי טרור הוא טרור, ורצח הוא רצח. זהו מעשה טרור ברברי ונפשע גם כשהנפגעים הם יהודים ישראלים וצריך להקפיד ולומר זאת".