ד"ר יהודה דוד
ד"ר יהודה דודצילום: פלאש 90

ד"ר יהודה דוד, בעל הצל"ש במלחמת לבנון ומי שניצח בתביעת הדיבה בפרשת הנער מוחמד א דורה, לא שוכח את השקרים שהפיצו אז הפלסטינים בפרשה.

גם אז, הוא אומר לערוץ 7, היה נסיון שקרי לטעון שצה"ל הרג את הנער, מה שהוביל לפרוץ מהומות אוקטובר 2000, "אבו מאזן צריך לעמוד לדין פעמיים, גם על הדברים שאמר היום והדברים שאמר אז, פרשת א דורה לא היתה ולא נבראה, צה"ל לא ירה על הילד הזה.

הכל מצולם גם מהמזל"טים שלנו, מי שיורה על האב ובנו זה הפלשתינים מהעמדה שלהם, צה"ל היה בזוית של 45 מעלות. הארוע הזה פתח את האינתיפאדה השנייה וגרם למאות נרצחים. גם אז אבו מאזן הסית באותה שיטה, וכך גם היום בדברים שאבו מאזן אמר על רצח הנער הערבי הדוקר בפסגת זאב, שחי ונושם בבית החולים הדסה עין כרם".

ד"ר דוד קורא לראש הממשלה נתניהו, לנהוג כמו אריק שרון שכיתר את המוקטעה ברמאללה, "אין לי יותר מדיי ציפיות מההנהגה שלנו. אריק שרון כיתר את המוקטעה בכינון ישיר של התותחים, להרבה ימים והשיג את מה שהשיג, זה הביא להפסקת האינתיפאדה. וזה מה שצריך לעשות היום, לכתר את המוקטעה ולהביא את אבו מאזן למשפט על הוצאת דיבה. הנער הערבי שדקר בפסגת זאב חי ונושם וכך גם מוחמד א דורה, שחי ונושם בעזה".