יו"ר מפלגת "ישראל ביתנו" התייחס הבוקר (שני) לפני כניסתו לישיבת ועדת חוץ וביטחון של הכנסת לדברים שאמר שלשום מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה.

ליברמן: כתובת חדשה על הקיר

"מעבר לגל הטרור האחרון, אני חייב לציין שאני מאוד מוטרד מכתובת חדשה על הקיר שהופיעה בסוף השבוע האחרון, ואני מתכוון לדבריו של נסראללה. מי שלא הבין, אז פירוש הדברים שאמר נסראללה הוא 'אנחנו עוד מעט גומרים בסוריה ואנחנו נתפנה לטפל בכם'", ציין ליברמן. 

"אני באמת מעריך שתוך שנה, כך או אחרת, המעצמות יגיעו להסדר או הכרעה בסוריה, וצריך לקחת את דבריו של נסראללה ברצינות", טען ליברמן.

ליברמן הוסיף כי הוא איננו נותן אמון בממשלה שתטפל כיאות במצב, "אני חושב שממשלה שהפגינה חוסר אונים, גם מול חמאס בעזה וגם מול גל הטרור, ביהודה, בשומרון ובירושלים עכשיו, זאת ממשלה שלא מסוגלת להתמודד עם האיומים ולא מסוגלת להתמודד עם חיזבאללה ועם הסכנה שנובעת משם. לכן יש מקום לדאגה".

"אני מקווה שלראש הממשלה תהיה התייחסות היום בועדה לדבריו של נסראללה ומה המסקנות של מערכת הביטחון", הוסיף ליברמן לקראת ישיבת הועדה, "אני מקווה שהממשלה מבינה שזו כתובת על הקיר. נדרוש מהם להציג מה הם מתכוונים לעשות".

ליברמן התייחס גם לעמדת מפלגתו ואמר, "אנחנו מציעים בצורה מאוד ברורה להחזיר את הביטחון. לא להתעסק בשאלה איך מחזירים את השקט לטווח הקצר אלא איך מחזירים את הביטחון לטווח הארוך".