"חייבים לנצח". דיאור פישר מול אילת
"חייבים לנצח". דיאור פישר מול אילתצילום: מנהלת הליגה

הפועל ירושלים תתמודד הערב (שלישי, 19:15) במסגרת המחזור השביעי של העונה הרגילה ביורוקאפ מול נפטונאס הליטאית.

הקבוצה הגיעה אתמול לליטא, אחרי מסע מפרך בן לא פחות מ-16 שעות, שהחל ביום ראשון בלילה, וכלל גם עצירה ולינת לילה קצרה בוילנא.

האדומים ישאפו להמשיך את המומנטום, אחרי הניצחון החשוב בליגה על הפועל אילת 73-99 במוצ"ש, במשחק בו קבע בר טימור שיא קריירה חדש בליגה, כשקלע 23 נקודות.

בירושלים מקווים ששני השחקנים המשמעותיים שסבלו מפציעות, ליאור אליהו ויותם הלפרין, ישחקו הערב, אך ודאי שלא ישהו על המגרש זמן רב, מחשש שפציעותיהם יחמירו.

דני פרנקו, מאמן הפועל ירושלים הבהיר כי המשחק הזה יכול לשנות את התמונה ולהותיר את ירושלים באירופה. "נותרו לנו ארבעה משחקים בשלב הבתים ולמרות שהמצב נראה לא פשוט, בעקבות ניצחונות החוץ שהיו בבית שלנו במחזור האחרון, אנחנו עדיין תלויים בעצמנו במאבק על העלייה לשלב הבא".

הוא הוסיף: "נצטרך להתרכז בכל משחק לגופו. אנחנו יודעים שיש לנו קבוצה טובה, וגם אם חבולה מעט, אנחנו מרגישים שאנחנו יכולים לנצח בכל משחק. כל קבוצה בבית הזה השיגה ניצחון חוץ אחד לפחות, וכך יהיה גם עלינו לעשות".

דיאור פישר הבהיר כי "מדובר במשחק שהניצחון בו הוא חובה מבחינתנו, כמו כל משחק מעכשיו כדי שנוכל לעלות לשלב הבא. הצלחנו לנצח את נפטונאס בבית ועכשיו אנחנו צריכים לעשות אותו דבר גם שם".

נפטונאס מדורגת בשלב זה במקום הרביעי בבית ובמאזנה שלושה נצחונות ושלושה הפסדים, והיא עם נקודה אחת יותר מירושלים. עם זאת, במשחק הקודם מול האדומים, בארנה, הביסו הירושלמים את הליטאים 59-74.

עם זאת, מאז הקבוצה השתפרה, וניצחה את הקבוצות החזקות בבית, ניז'ני נובוגורוד וגאלטסראיי.