הקבוצה של שרון אברהמי הובילה 72:79 כשנותרו 2:55 דקות למשחק, אבל האלופה סיימה עם ריצת 0:9 ורשמה ניצחון ליגה שני ברציפות לפני המשחק הגורלי מול גלאטסראיי ביורוקאפ. פישר הוביל עם 16 נקודות

2:55 דקות לסיום המשחק זה היה נראה כאילו הפועל תל אביב הולכת להשיג ניצחון רביעי העונה. האדומים הובילו 72:79 מול הפועל ירושלים בבית, במסגרת המחזור התשיעי, אבל האלופה רצה 0:9 בסיום המשחק וניצחה 79:81. הקבוצה של דני פרנקו רשמה ניצחון ליגה שני ברציפות ושיפרה את מאזנה ל-2:6, בעוד הקבוצה של שרון אברהמי רשמה הפסד שלישי בארבעת המחזורים האחרונים.

הפועל ירושלים, שתפגוש את גלאטסראיי למשחק חשוב מאוד ביורוקאפ במהלך השבוע, נהנתה מערב מוצלח של דונטה סמית' שסיים עם 15 נקודות ו-5 אסיסטים, כשגם ליאור אליהו המתקמבק נראה טוב וסיים עם 14 נקודות ו-6 ריבאונדים. דיאור פישר שוב הראה שהוא מניה בטוחה וסיים עם 18 נקודות ו-9 ריבאונדים. עם זאת, הקבוצה של פרנקו ממש לא הרשימה מתחת לסלים, ספגה הרבה נקודות קלות מהטבעות וליי אפים וגם אפשרה ליריבה ללקט 16 ריבאונדים בהתקפה. זה לא יספיק מול גלאטסראיי. מנגד, רוברט רות'בארט היה מצוין עם 16 נקודות ו-13 ריבאונדים וגם טיילור באטל (15) וג'ף אלן (16) היו טובים, אבל זה לא הספיק.

במשך 39 דקות הובילה הפועל "SP מצרפלס" ת"א על הפועל "בנק יהב" ירושלים וגם הייתה טובה יותר. אלא שבמאני טיים ידעה האלופה להתעלות ועם 9 נקודות ללא מענה לקחה את הניצחון, 79:81. החבורה של שרון אברהמי שיחקה כדורסל מלהיב לאורך רוב המשחק, אבל כפי שקרה לה כבר מספר פעמים העונה, היא בעטה בדלי במאני טיים. אחרי שבמשך שלושה רבעים וחצי היא הגיעה לטבעת בקלות, בדקות האחרונות היא הסתפקה פתאום בזריקות מבחוץ וראתה את המשחק בורח.

סטטיסטיקה מלאה | התגובות מהמשחק | גלריית תמונות

משהו רע עובר על הפועל ירושלים, האלופה של ליגת העל הישראלית בכדורסל. על אף האליפות ההיסטורית, השמירה על מרבית סגל השחקנים מהעונה שעברה והחתמת שחקני חיזוק בקפידה רבה, הירושלמים נמצאים בתקופה רעה מאוד.

אלה לא רק ההפסדים, אלא בעיקר היכולת המנטלית. האדומים מירושלים נראים שבריריים מאוד, כשכל משחק צמוד ומעט ריצה של היריבה מביא אותם להתפרקות.

אמש (מוצאי שבת), הוכיחו הירושלמים שהם מצליחים לעמוד בלחץ, אולי במשחק שיהווה עבורם את נקודת המפנה בעונה. למרות יכולת רעה מאוד שוב, הירושלמים הצליחו לנצח את האדומים מתל אביב בהיכל הדרייב אין התל אביבי בתוצאה 81:79.

האלופה מירושלים לא הבריקה בלשון המעטה, כשבמשך 38 דקות של משחק היו בפיגור מול החבורה של שרון אברהמי. חזרתם של יותם הלפרין וליאור אליהו, עשתה טוב לאלופה מירושלים, כשהשניים למרות שאינם בשיא כושרם היו אחראים לניצחון בדקות הסיום של המשחק, כשפתחו בריצה של 9:0, בדרך למהפך ולניצחון 81:79.

הניצחון של האדומים מירושלים על התל אביבים, הוא הניצחון החוץ השני שלהם העונה, כשגם הראשון היה על קבוצה תל אביבית, מכבי. כעת מקווים בהנהלה של הקבוצה מהבירה כי השחקנים יצליחו להעתיק את הניצחון גם אל הזירה האירופית, כשיארחו את גלאטסראיי הטורקית למשחק שיהיה ההזדמנות האחרונה בהחלט של הירושלמים במפעל היורוקאפ האירופי.

קלעו להפועל תל אביב: רוברט רות'בארט 16 נקודות ו-13 ריבאונדים, ג'ף אלן 16, 8 ריבאונדים ו-4 חטיפות, טיילור באטל 15, כריס אוואנס 14, ג'ון וויליאמסון 12 ו-4 חטיפות, תמיר בלאט 4, גיל אמיתי 2. מתן נאור שותף אך לא קלע.

קלעו להפועל ירושלים: דיאור פישר 16 נקודות ו-9 ריבאונדים, דונטה סמית' 15 ו-5 אסיסטים, ליאור אליהו 14 ו-6 ריבאונדים, בר טימור 11, טוני גפני 10 ו-5 ריבאונדים, אי ג'יי רולנד 8, מאט ג'נינג 4, יותם הלפרין 3. ג'וש דאנקן שותף אך לא קלע.