בנצי סאו
בנצי סאוצילום: מרים אלסטר, פלאש 90

ממלא מקום המפכ"ל, ניצב בנצי סאו, הודיע לפני כחודש למפכ"ל המיועד, רוני אלשייך ולשר לביטחון הפנים, על החלטתו להישאר בשירות עד סוף השנה, כך נמסר הבוקר (ראשון) מהמשטרה.

סאו יישאר בתפקיד בחודש הקרוב על מנת ללוות כראוי את כניסת המפכ"ל לתפקידו ולבצע חפיפה סדורה לסמפכ"ל ולמפקד מחוז ת"א שייבחרו וימונו.

המפכ"ל המיועד הודה לניצב בנצי סאו על המסירות, המקצועיות והאצילות בהם תפקד לאורך תקופת החפיפה, על נכונותו לשאת בנטל מילוי המקום תקופה נוספת לאור פציעתו של המפכ"ל המיועד ועל נכונותו להישאר עד סוף השנה על מנת להשלים את החפיפות הנוספות באופן סדור ואחראי.

המפכ"ל המיועד איחל לניצב בנצי סאו הצלחה רבה בהמשך דרכו.

לדברי ניצב סאו, "אני מודה על הזכות אשר ניתנה לי לשרת את אזרחי מדינת ישראל במשך 38 שנות שירות במגוון רחב של תפקידים ואתגרים. אני גאה באלפי המפקדים, השוטרים לוחמי מג"ב ומתנדבים עליהם פיקדתי לאורך שנות שירותי".

השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן, אמר בעקבות הודעת הפרישה של סאו "אני מודה מעומק הלב למ"מ המפכ"ל ניצב בנצי סאו על תרומתו רבת השנים למשטרת ישראל ומג"ב".

"במשך עשרות שנות שירותו במשטרה ניצב סאו ביצע מגוון תפקידים מרכזיים ותרם רבות לביטחון ישראל. בחודשים האחרונים בנצי הוביל את משטרת ישראל באופן יוצא דופן במאבק הבלתי מתפשר מול הטרור. ניסיונו רב השנים וכישוריו באו לידי ביטוי לא רק בשטח ובהתמודדות המשטרה עם גל הטרור הפוקד אותנו לצערנו, אלא גם בדיוני הקבינט והממשלה. תבונתו, לצד יכולותיו הפיקודיות המרשימות, הובילו את משטרת ישראל להישגים רבים בתקופה האחרונה, ועל כך, בשם אזרחי ישראל, תודתי הגדולה", הוסיף ארדן.