ברקוביץ'. שוב יחגוג על הצהובים מתל אביב?
ברקוביץ'. שוב יחגוג על הצהובים מתל אביב?צילום: מנהלת הליגה

אין דבר יותר טוב מלהגיע למשחק חשוב באווירה טובה וחיובית. הלחץ פחות מעיק, התחושה שזה אפשרי קיימת בכמויות וממילא גם הניצחון מגיע בדרך כלל.

בדיוק לשם כך רוצים הצהובים מתל אביב לנצח את עירוני נהריה הערב (שני), במשחק הכדורסל שיתקיים ביניהן במסגרת המחזור התשיעי של ליגת העל שבכדורסל. מלבד הניצחון שייתן דחיפה מוראלית חשובה לשחקנים ולמאמן בצהוב, הניצחון הערב חשוב כי בסופו של יום, הליגה הישראלית היא הלחם והחמאה של המכבים מתל אביב, איבוד תואר בישראל כואב הרבה יותר מכזה בזירה האירופית.

הצהובים יעלו על הפרקט שבאולם עין שרה שבצפון ללא יוגב אוחיון ודגן יבזורי הפצועים וארינזה אונואקו שכבר נמצא עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה. הסנטר הניגרי גבה הקומה מאכזב מאוד, ובמכבי ינצלו את סעיף היציאה שיש לשחקן בחוזה בכדי לשחרר אותו לטובת חיזוק של שחקן אחר במקומו.

בעוד שבזירה האירופית המכבים מתקשים ונוחלים הפסד אחר הפסד, בליגה המקומית הם במומנטום מצויין, כשבמחזור הקודם הביסו את הירוקים מחיפה תוך תצוגת משחק שלא נראתה זה זמן רב בשורות הצהובים מתל אביב ורשימת שיאים במספר רב של קטגוריות, ביניהן: בקליעה (103), ספיגה (63), אחוזים מכל הטווחים (63.6% לשתיים, 44.8% לשלוש ו-78.6% מהקו), שלשות (13), אסיסטים (27), חסימות (7) ומדד (144).

מנגד, בנהריה חולמים על המקום הראשון בטבלת ליגת העל שבכדורסל, ושם יקוו לקבל עוד תצוגת משחק גדולה משחקן המפתח שלה ניב ברקוביץ' הצעיר. מצד שני, מאז ההפסד באילת במשחקי חצי גמר הפלייאוף בעונה שעברה, הצהובים עדיין ללא הפסד חוץ בליגה. גם אז בצד המנצח היה ברקוביץ' הצעיר, האם זה רמז לבאות?

משחקים נוספים שיתקיימו היום וינעלו את מחזור מספר 9 בליגת העל שבכדורסל: מכבי קריית גת - בני הרצליה, מכבי חיפה - עירוני נס ציונה.