נהריה חוגגת ניצחון, מכבי ת"א בהלם
נהריה חוגגת ניצחון, מכבי ת"א בהלםצילום: לילך וייס, מנהלת הליגה

האולם בעין שרה, הפך העונה למבצר של ממש. האלופה, הפועל ירושלים חזרה משם עם הפסד, וגם סגניתה הפועל אילת, לא זכתה לגורל טוב יותר.

מכבי ת"א שהגיעה הערב (שני) למשחק באולם הזה, שבה גם היא עם הפסד 70-76, רגע לפני שהיא ממריאה לאיטליה למשחק חשוב מול ססארי, שהפסד בו יסגור סופית את סיפור היורוליג עבורה. נהריה מנגד, עלתה למקום הראשון בבית.

הצהובים, שחסרו את יוגב אוחיון ודגן יבזורי הפצועים, ואת ארינזה אונואקו שלא נרשם, פתחו טוב, ורצו ליתרון 3-9, אבל נהריה הישוותה, והמשחק נשאר שקול. הרבע הראשון התסיים ביתרון 20-21 למקומיים.

איתי שגב ואמבקווה עם שני מהלכים יפים, החזירו את היתרון לצהובים, אבל נהריה נשארה עם היד על הדופק. רגע לפני הבאזר למחצית, קלע ברנדווין שלשה מטורפת, והוריד את נהריה בפיגור 37-35.

הזרים של נהריה בלטו בפתיחת הרבע השלישי, וברחו לצהובים עד ליתרון 8, כשרק דווין סמית' מצמצם את הפער, שעמד על 5 בתום הרבע, 52-57.

מכבי פתחה היטב את הרבע האחרון והישוותה, ואף עלתה ליתרון, אבל ברנדווין ביום נהדר החזיר את ההובלה למארחים. שורה של טעויות בדקות הסיום, כולל החטאות מהקו, השאירו את הניצחון בעין שרה, ואת הצהובים עם הרבה חומר למחשבה.

ראוי לציין את השיפוט במשחק הזה, שהיה רווי טעויות בשני הצדדים, אבל קיפח בכמה הזדמנויות בולטות את המארחים.

לנהריה קלעו: הוואל 18 (9 ריבאונדים), אומה 16, קלארק 16 (7 ריבאונדים, 6 חטיפות), ברנדווין 11, פישר 2, אסנטי 1.

למכבי ת"א: סמית' 19 (10 ריבאונדים), פרמאר 17, אופייבו 12, רנדל 8, רוצ'סטי 4, פניני 4, שגב 4, אמבקווה 2.

במשחק נוסף הערב, הביסה מכבי חיפה את עירוני נס ציונה 57-74.